45 Reacties

4 jaar geleden

Hallo, ik ben Esther (31jaar) en getrouwd met Jorim. We zijn 13 jaar samen, waarvan er 3 getrouwd en ben er vandaag achter gekomen dat we in verwachting zijn van ons eerste kindje! Nog heel pril, maar volgens internet 8 januari uitgerekend 馃挐

4 jaar geleden

Hoi allemaal, ik ben Sanne 32 jaar oud, getrouwd met Robin 33 jaar oud en moeder van zoon Mees 2.5 jaar oud. Vanmorgen positief getest na een jaar proberen Ik vind het allemaal nog erg spannend. Zwangerschap bij Mees was helaas kort, hij is bij 30 weken geboren. Hopelijk draag ik nu wel 40 weken.

4 jaar geleden

Hier ook nog een beetje anoniem. Niemand weet het verder nog. Dit wordt mijn 4e kindje, en 1e kind met mijn grote liefde. We hebben bijna 2 jaar geprobeerd en drie vroege miskramen gehad. De test vanmorgen was echt superpositief, en ik heb er meer vertrouwen in dit keer. Maar ik vind het stiekem ontzettend eng. De jongste is 6, dus we hebben een beetje een nakomertje, maar het is z贸 welkom!

4 jaar geleden

Okey beter 馃槵
Hai even een update....ik heb vanochtend getest en ben positief. Ben super blij maar ook echt super bang馃檶馃徑