8 Reacties

2 jaar geleden

Hi mama :) ik ben 3 weken geleden gevaccineerd met Pfizer en geef borstvoeding. Ik heb geen verandering gezien in mijn borstvoeding maar ook niet bij mijn zoontje. Ik krijg over 4 weken mijn tweede prik. Ik zal je op de hoogte houden 😘

2 jaar geleden

Hi mama :) ik ben 3 weken geleden gevaccineerd met Pfizer en geef borstvoed ...
Wat fijn dat je de eerste al gehad hebt! Bedankt voor je reactie😘

2 jaar geleden

Ik heb al beide prikken gehad van Astra zeneca en heb niets opgemerkt... Na eerste prik wat grieperig maar anders ok ook nix bij m'n Kleintje Gemerkt... Indien je meer info wil over combi bv en vaccinatie op Instagram Medicourse_eline geeft info erover zodat je zelf de juiste keuze kan maken x

2 jaar geleden

Ik heb ook mijn eerste Pfizer 2 weken terug gehad en geen klachten ervaren. Ook niet bij de kleine

2 jaar geleden

Ik heb gister de uitnodiging ontvangen en wil me wel laten inenten maar twijfel heel erg of ik het wel wil als ik nog borstvoeding geef...

2 jaar geleden

Reactie op JB87

Ik heb gister de uitnodiging ontvangen en wil me wel laten inenten maar twi ...
Voor mij was dit juist de reden om het wel te doen. Ook de baby is zo beschermd zonder zelf geprikt te worden

2 jaar geleden

Reactie op Dolfijn12

Voor mij was dit juist de reden om het wel te doen. Ook de baby is zo besch ...
Daarom twijfel ik ook, maar de antistoffen worden ook langzaam weer afgebroken en hoor overal wisselende verhalen... het is allemaal nieuw wat de keuze er niet makkelijker op maakt.