10 Reacties

2 jaar geleden

Nu ook met 5 maanden. Hij groeit zijn co sleeper uit.

2 jaar geleden

Na 4 weken van co sleeper naar ledikant. Best spannend maar blij mee

2 jaar geleden

Met drie maanden. Ons wiegje (echt een retro geval waar ik zelf ook in lag) is best smal en hij lag er met z'n armen door de spijlen jn. Dus toen over gegaan naar 't ledikant. Slaapt ie ook heel goed in.

2 jaar geleden

Overdag slaapt mijn dochtertje in haar ledikant en in de avond in de co-sleeper. Misschien kan je daar eerst mee beginnen?

2 jaar geleden

Hier werd de cosleeper wieg ook te klein, dus vorige week een ledikant-formaat cosleeper gekocht (we vinden het allemaal wel gezellig en makkelijk samen op de kamer). Overstap gewoon in 1 keer gemaakt en ging helemaal prima!

2 jaar geleden

Wij hebben de overstap een week of ,3 geleden gemaakt. De cosleeper werd voor mij te onrustig. Ze kwam zo vaak in de nacht tijdens sprong 4. Ik kon de slaap telkens niet meer goed vatten dus toen naar het eigen bedje gegaan. Een dagje gaan wennen en nu slaapr ze er heerlijk en ik ook weer.

2 jaar geleden

Wij hebben haar vanaf week 6 overdag in haar ledikant laten slapen en dan namen we haar savond mee naar de co-sleeper. Bij 4 maand begon ze wakker te worden om gezellig te brabbelen en te draaien en dan viel ze na een poos weer in slaap. Maar daarmee maakte ze ons ook wakker. Dus van de ene op de andere nacht haar gewoon in eigen bed laten liggen. Heb de deuren open en een camera waarvan ik het geluid uit heb in de kamer. Als ik haar dan hoor kijk ik eerst of er wat aan de hand is, zo niet ga ik weer slapen.

2 jaar geleden

Overdag slaapt hij sinds z'n 3de maand in zijn ledikant op zijn kamer, savonds met de laaste fles gaat hij in de cosleeper. Zolang hij zijn fles nog nodig heeft en nog in de cosleeper past blijf dat nog wel even. Bij de oudste gewoon van de ene op de andere dag in zijn ledikant laten liggen, dat ging prima. Ben dat nu weer van plan, denk dat het wel helpt dat ze het al gewend zijn omdat ze er overdag in slapen.

2 jaar geleden

Wij hadden een heel klein wiegje en ons zoontje ligt helemaal met zijn armen wijd, vanaf ongeveer 2 a 3 maanden in zijn eigen bedje gedaan. Ik wilde wel dat hij langer op onze slaapkamer bleef maar ik sliep heel slecht, werd altijd wakker bij elk geluidje en omdat het erg klein werd de overstap toen al gedaan. Mijn zoontje heeft hier geen last van gehad, sliep al heerlijk door.

2 jaar geleden

Ha bedankt allemaal! Ik ga een ledikantje neerzetten. Bedankt voor alle reacties!