44 Reacties

3 jaar geleden

Volg!

3 jaar geleden

Wij gebruiken Fedde&Kees als alternatief voor inbakeren, ons zoontje werd gek als we dat probeerden net als in een puckababy. We hebben de combinatie van het lakentje en slaapzakje. Neem eens een kijkje op hun site, staat heel goed uitgelegd allemaal. En tis alles behalve goedkoop.. maar op marktplaats wordt regelmatig iets aangeboden, daar heb ik m’n lakentje ook vandaan 😊

3 jaar geleden

Wij gebruiken Fedde&Kees als alternatief voor inbakeren, ons zoontje we ...
Wij hebben deze combinatie ook maar mijn zoontje van 10 weken krijgt het gewoon voor elkaar om (de ritjes zitten nog helemaal naar beneden) zijn armen onder het lakentje en dekentje uit te wurmen en in z’n mond te stoppen waardoor die weer wakker is.

3 jaar geleden

Reactie op yvv2589

Wij hebben deze combinatie ook maar mijn zoontje van 10 weken krijgt het ge ...
Ja hier komt ie ook wel heel ver met z’n handjes, maar echt zichzelf wakker slaan lukt m gelukkig niet meer 😅

3 jaar geleden

Wij hebben een puckababy mini. Daar zitten de armpjes niet meer strak langs het lijf, maar los in de zak. Uiteindelijk kan je de zijkanten een beetje openritsen zodat de armen eruit kunnen zoals een gewone slaapzak zodra je baby kan draaien.

3 jaar geleden

Wij hebben een puckababy mini. Daar zitten de armpjes niet meer strak langs ...
Ik heb hem ook gekocht. En moet zeggen hier ook wel content van. Hij heeft 1 moeilijke nacht gehad omdat hij meer kon bewegen maar nu slaapt hij weer zoals voordien.

3 jaar geleden

Wij zijn gister gewoon gestopt met inbakeren omdat hij zit loswurmde. Vannacht in een gewone simpele (ala wibra/ter stal) slaapzak geslapen en zonder knorren doorgeslapen.

3 jaar geleden

Wij zijn gister gewoon gestopt met inbakeren omdat hij zit loswurmde. Vann ...
En hoe zitten de armpjes in zo slaapzak?

3 jaar geleden

Reactie op Geebje

En hoe zitten de armpjes in zo slaapzak?
In mouwtjes. Niet meer vast dus.

3 jaar geleden

Wij hebben een puckababy mini. Daar zitten de armpjes niet meer strak langs ...
Deze heb ik nu ook besteld.. twijfelde heel erg, want deze week start hij op t kdv en moet hij in een slaapzak. Overdag doen wij hem nu ook een slaapzak aan, dat gaat redelijk. Toch besloten om de puckababy mini aan te schaffen eventueel voor de nachten. Er is momenteel 1 versie van de mini in de aanbieding de Royal. Weet niet hoe lang de actie geldig is, maar scheelt €15,00 🙈

3 jaar geleden

Deze heb ik nu ook besteld.. twijfelde heel erg, want deze week start hij o ...
Hi, mag ik vragen op welke website, want ik zit net te kijken maar zie ze nergens in de aanbieding op de website van puckababy.

3 jaar geleden

Reactie op Rosannek

Hi, mag ik vragen op welke website, want ik zit net te kijken maar zie ze n ...
Ik zag het bij prenatal geloof ik!

3 jaar geleden

Deze heb ik nu ook besteld.. twijfelde heel erg, want deze week start hij o ...
Oke ik heb het ook besteld 🙈.

3 jaar geleden

Reactie op Geebje

Oke ik heb het ook besteld 🙈.
Heb je een link? Ik zie het nergens 😬🙈

3 jaar geleden

Reactie op Rosannek

Hi, mag ik vragen op welke website, want ik zit net te kijken maar zie ze n ...
Bij babydump

3 jaar geleden

Voor de liefhebbers hierbij de link: https://www.baby-dump.nl/product/inbak ...
Hi, ik ben ook op zoek naar een puckababy mini, maar de levertijd van die mini bij de babydump is helaas pas 3 mei

3 jaar geleden

Hi, ik ben ook op zoek naar een puckababy mini, maar de levertijd van die m ...
Ik heb ook link van prenatal gezet volgensmij is het daar sneller

3 jaar geleden

Hi, ik ben ook op zoek naar een puckababy mini, maar de levertijd van die m ...
Op Vinted staan er ook een hoop 😉