401 Reacties

3 jaar geleden

Ik afgelopen vrijdag en het ging naar het Erasmus. Nu dus inderdaad het grote wachten....

3 jaar geleden

Bij mij heel snel. Dinsdag geprikt en werd oo zaterdag gebeld door de verloskundige met de uitslag😊

3 jaar geleden

Op hoeveel weken + dagen heb je je bloed laten trekken? Ik heb 13 juli termijnecho en twijfel om nu vrijdag al mijn bloed te laten trekken. Ben dan 11 + 1. Zou dat te vroeg zijn? #detijdgaatveeltetraag

3 jaar geleden

Ik heb vorige week woensdag de nipt test gedaan en de nipt test wordt gedaan in het Erasmus, omdat ik in het ziekenhuis loop zal ik een brief ontvangen als alles goed is en anders gebeld worden. Denk dat via een brief sws ietsje trager zal zijn. Hopelijk hebben we allemaal de uitslag snel binnen!

3 jaar geleden

Reactie op Lauver333

Op hoeveel weken + dagen heb je je bloed laten trekken? Ik heb 13 juli term ...
Ik was 11+3 en dat was prima!

3 jaar geleden

Krijg toevallig net de (goede) uitslag binnen per mail. Heeft 6 dagen geduurd (VUMC).

3 jaar geleden

Ik wacht ook al meer dan een week. Bij ons komt het in de brievenbus.. paar keer per dag checken 😀. Normaal tegen vrijdag zeker bericht!

3 jaar geleden

Wij hebben vrijdag het telefoontje gekregen. Er was niks uit gekomen. Wij hebben geen nevenbevindingen gedaan. Bij ons duurde het 8 dagen.

3 jaar geleden

Gisteren bloed laten prikken. Nipt met nevenbevinding. Ben benieuwd

3 jaar geleden

Reactie op Lauver333

Op hoeveel weken + dagen heb je je bloed laten trekken? Ik heb 13 juli term ...
Ik heb het vanmorgen gedaan en ben ook 11+1. Ik had wel gisteren mijn termijnecho en heb toen ook een formulier meegekregen van de verloskundige die ik moest inleveren bij het prikken. Weet niet of dit overigens overal zo is.

3 jaar geleden

Ik vorige week maandag (BE). Ze zeiden dat uitslag er mogelijk al gisteren zou zijn maar nog niets. Normaal krijg je brief en mail, dan kun je online naar je dossier. Als er iets scheelt belt gynaecoloog ook. Gisteren wel goede echo gehad dus maak me niet meteen zorgen.

3 jaar geleden

Ik woensdag 1/7 nipt laten afnemen, ik word zot van het wachten. En dan begin je al eens negatief te denken. Ze kunnen ook zoveel te weten komen.. ik heb al eens gelezen dat ze zelf van mezelf ook alles kunnen zien als er een storing is in mijn dna... ik ben vooral benieuwd dat alles ok is met onze spruit en het geslacht. Bij mijn 4 andere kinderen moest je er nog 800€ voor neer tellen.

3 jaar geleden

Ik woon ook in België en bij mij was het resultaat na 5 dagen gekend. Ik kreeg geen telefoontje/mail, je moet jezelf aanmelden bij nexushealth van het UZ Leuven! Dit stond beschreven op het aanvraagformulier van de NIPT. De resultaten komen daar vanzelf op 😉

3 jaar geleden

Ik heb ook vorige week maandag bloed laten prikken, pfff duurt lang!!

3 jaar geleden

Ik had vorige week maandag bloed laten prikken en gisteren (na 5 werkdagen) al de uitslag! Gelukkig positief! Er staat in NL ook 10 werkdagen voor, maar denk dat ze heel vaak ook sneller zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Flava

Ik vorige week maandag (BE). Ze zeiden dat uitslag er mogelijk al gisteren ...
Net mail gehad dat er nieuwe info op mijn online dossier staat. Daar vind je 2 documenten. Eentje met uitslag nipt, was allemaal normaal bij mij, en eentje met geslacht. Zo kun je kiezen of je geslacht wilt weten.

3 jaar geleden

Hier ook aan het wachten! Vorige maandag bloed laten prikken. Uitslag per brief (BE) binnen 14 dagen. Al gaven ze zelf aan dat het sneller kan..

3 jaar geleden

Ik heb vrijdag 26 juni geprikt en gisterochtend de uitslag (NL). Bloed is naar VUmc gegaan bij mij.

3 jaar geleden

Ik heb vorige week maandag mijn nipt gedaan. Ik ging een mailtje krijgen binnen de 5/7 dagen. En ik heb nog altijd niets ontvangen... ik slaap al dagen slecht van de stress omdat ik al eerder een miskraam heb gehad. Ik word echt helemaal gek hier 😟

3 jaar geleden

Ik wou dat ik een mail kreeg of op een website kon kijken. Mijn gynaecoloog belt sowieso voor resultaten: goed of slecht. Dus constant bereikbaar en gsm in het oog aan het houden 😆 Echt vervelend zo. Ik durf het ook nog niet volmondig verkondigen nu aan familie ed. omdat in niks wil jinxen 😂