401 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb vorige week maandag bloed laten prikken en vanmorgen belde mijn vk. Gelukkig was het goed!

3 jaar geleden

Vandaag laten prikken voor de NIPT. vorige zwangerschap was de nipt mislukt te weinig DNA van de baby in mijn bloed. Verwacht er nu niet te veel van. En de kansen zijn nog zo klein op afwijkingen.

3 jaar geleden

Reactie op Anne19

Vandaag laten prikken voor de NIPT. vorige zwangerschap was de nipt mislukt ...
Dat lijkt me zuur...

3 jaar geleden

Reactie op Anne19

Vandaag laten prikken voor de NIPT. vorige zwangerschap was de nipt mislukt ...
Wat irritant.. Met hoeveel weken had je toen bloed laten prikken?

3 jaar geleden

Pff ik moet donderdag en kijk zo op tegen die 10 werkdagen he... 🙄

3 jaar geleden

Die van mij had ik binnen 5 werkdagen binnen

3 jaar geleden

Ik had mijn uitslag op de 5e werkdag na het bloedprikken. Mijn bloed ging naar het Erasmus.

3 jaar geleden

Wat snel dat je allemaal de resultaten hebben. Ik word er zenuwachtig van dat het al een week duurt, hopelijk geen negatief nieuws 🙏🏼

3 jaar geleden

Ik heb vorige week woensdag bloed geprikt, kreeg gisteren bericht dat de buisjes gebroken zijn tijdens transport. Vandaag dus opnieuw moeten prikken Nog langer wachten.😥

3 jaar geleden

Vorige week maandag geprikt! Zojuist uitslag gehad.. 😄

3 jaar geleden

Ik verleden week woensdag bloed laten trekken, vandaag de uitslag! Ze hadden me ook gezegd dat het 10 werkdagen zou zijn!?

3 jaar geleden

Reactie op Marit91

Ik heb vorige week woensdag bloed geprikt, kreeg gisteren bericht dat de bu ...
Oh nee, dat suckt echt! Maar alles ga je vergeten als het resultaat goed is 🤩

3 jaar geleden

Ik heb het vorige week vrijdag (3juli) laten testen en vandaag zelf naar de verloskundige gebeld of ze de uitslag al binnen hadden, ik kon namelijk ook niet meer wachten.. maar de uitslag was al binnen, misschien kan je ook een belletje plegen. X

3 jaar geleden

Reactie op Iris 1983

Ik vorige dinsdag de nip-test gedaan en gisterenavond via mail uitslag gekr ...
Oh, echt? Vandaag de nipt laten doen in campus Brugsesteenweg en ze zei 2 tot 3 weken.. Ik viel bijna van m'n stoel!! Nu, ik werk er zelf dus hoop ook wel dat ik het wat sneller zal kunnen bekijken.. 😀

3 jaar geleden

Ik heb vrijdag de 26ste de nipt gedaan en heb geen telefoon gehad of brief maar heb het via internet kunnen bekijken zondag.. Dus 7 dagen 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op zsr

Ik vorige week maandag! Bloed gaat naar Erasmus MC. Ik heb nog geen uitslag ...
Ik vorige week dinsdag, ook bij Erasmus MC, nog niks gehoord ook. Zo spannend inderdaad!!

3 jaar geleden

Reactie op Lauver333

Op hoeveel weken + dagen heb je je bloed laten trekken? Ik heb 13 juli term ...
Het bloed prikken maakt niet uit, dat kan best al met 11 weken. Mocht de uitslag daarna niet goed zijn, dan kunnen sommige verdere stappen pas gedaan worden als je war verder in de zwangerschap bent. Maar dat verschilt heel erg. Misschien kun je eerst nog een informatief gesprek bij de VK aanvragen?

3 jaar geleden

Ik heb afgelopen vrijdag laten prikken en ben nu al nerveus🙈 ik ging bij buisje 3 van mijn stokje en vanaf buisje 5 moest ik spugen😂😂 hele belevenis dus geweest. Nu hopen op een goede uitslag

3 jaar geleden

Reactie op Valérietje

Ik heb afgelopen vrijdag laten prikken en ben nu al nerveus🙈 ik ging bij b ...
Wacht tot je de uitgebreide suikertest moet doen 🙃

3 jaar geleden

Reactie op Valérietje

Ik heb afgelopen vrijdag laten prikken en ben nu al nerveus🙈 ik ging bij b ...
Ohhh nee ! Hopelijk voelde je je snel daarna weer oke?