401 Reacties

3 jaar geleden

Ik wist het 7 weekdagen erna 😂😂😍

3 jaar geleden

Ik wist het al na 4 werkdagen.. het stond online op de site van de overheid waar je toegang hebt tot je eigen medische gegevens (https://www.cozo.be) nog voor de resultaten door de gynaecoloog ontvangen waren. Je kan er gewoon aanmelden met je itsme account. Natuurlijk best wel bespreken met de gynaecoloog voor interpretatie...

3 jaar geleden

Reactie op smua

Ik wist het al na 4 werkdagen.. het stond online op de site van de overheid ...
Volgens mij moet een arts het goedkeuren voordat die resultaten gezien worden door de patiënt... want kan anders inderdaad voor interpretatie fouten zorgen

3 jaar geleden

Reactie op Lauver333

Op hoeveel weken + dagen heb je je bloed laten trekken? Ik heb 13 juli term ...
Eerst je termijn echo afwachten, anders doe je hem misschien voor niets.

3 jaar geleden

Reactie op smua

Ik wist het al na 4 werkdagen.. het stond online op de site van de overheid ...
Wat een goeie tip! Heb net gekeken, resultaten van mijn NIPT staan er nog niet bij. Is dat in mensentaal dat dat vermeld staat of moet dit sowieso vertaald worden? 😅

3 jaar geleden

Ik heb afgelopen vrijdag een goede termijnecho gehad, a.s. donderdag ben ik 11 weken en kan ik de brief afhalen. Die vrijdag wil ik dus bloed laten prikken, maar dan ben ik 11+1, weet iemand of dit met dit termijn betrouwbaar is of kan ik beter wat langer wachten? Ik wil niet wachten 😂

3 jaar geleden

Ik heb afgelopen vrijdag een goede termijnecho gehad, a.s. donderdag ben ik ...
Het kan vanaf 11 weken dus gewoon doen. Mijn VK zei ook dat het binnen een week na je laatste echo moest omdat ze anders opnieuw vragen naar een kloppend hartje.

3 jaar geleden

Reactie op Anne-88

Ohhh nee ! Hopelijk voelde je je snel daarna weer oke?
Gelukkig wel. Moest even blijven liggen en na paar minuten mocht ik gaan. Mijn man zat gelukkig in de centrale hal te wachten dus die kon naar huis rijden

3 jaar geleden

Reactie op JRS

Wacht tot je de uitgebreide suikertest moet doen 🙃
Ojee gaat dat hetzelfde effect veroorzaken 🙈

3 jaar geleden

Reactie op JRS

Wat een goeie tip! Heb net gekeken, resultaten van mijn NIPT staan er nog n ...
Ja, dat valt goed mee.. het is 1 blad met eerst het geslacht en daarna de 3 chromosoomafwijkingen opgelijst en bij mij stond er telkens naast ‘niet gedetecteerd’

3 jaar geleden

Ik heb ook vorige week woensdag geprikt. Werden net gebeld dat alles goed is ook nevenbevindingen. Pffff wat een opluchting zeg! Voelde echt een beetje als het 'laatste' obstakel❤ (ik weet dat er nog genoeg kan gebeuren maar toch😊)

3 jaar geleden

Pff ik wacht nog steeds af... nu al een week aan het wachten. Wordt er nerveus van.

3 jaar geleden

Ik heb 25 juni laten prikken voor het erasmus mc. Ook nog steeds niets binnen.. Zijn er meer met ervaring dat Erasmus langer duurt? In mijn vorige zwangerschap had ik de uitslag met trisomie 21 en had ik de uitslag binnen 4 werkdagen. Weet dat tijd ook niet heel veel zegt maar het wachten is zo spannend..😔

3 jaar geleden

Ik had binnen een week de uitslag met nevenbevindingen! Was naar het VU gestuurd.

3 jaar geleden

Reactie op Anne-88

Ohhh nee ! Hopelijk voelde je je snel daarna weer oke?
Ik hoefde maar 2 buisjes...?

3 jaar geleden

Ik vandaag geprikt, 7 buisjes totaal incl de gewone bloedprikken van de verloskundige op suiker etc.

3 jaar geleden

Reactie op Doedie89

Ik hoefde maar 2 buisjes...?
Ik had ook maar 2 buisjes

3 jaar geleden

Reactie op June90

Ik had ook maar 2 buisjes
Ik ook, andere bloedtesten had ik al eerder gedaan. Dat waren ook heel wat buisjes.

3 jaar geleden

Reactie op Valérietje

Gelukkig wel. Moest even blijven liggen en na paar minuten mocht ik gaan. M ...
Gelukkig en fijn dat je manner ook was, zodat je niet alleen naar huis hoefde.

3 jaar geleden

Reactie op MomJ’s

Ik vandaag geprikt, 7 buisjes totaal incl de gewone bloedprikken van de ver ...
Jeetje dacht dat het aan mij lag! Vandaag ook geprikt... 8 buisjes🥴 2 voor de nipt test en 6 voor gewoon onderzoek.