74 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb al echt een buik en ben 9 weken zwanger. Ik heb op Marktplaats broeken gekocht van verschillende merken en die zitten echt veeel beter als me eigen broeken die niet meer dicht gingen☺️

3 jaar geleden

Jurkjes kan ik nog gewoon aan, broeken niet meer. Heb dus 2 zwangerschapsbroeken gekocht. Verder draag ik nog wijde truien

3 jaar geleden

Ben 12 weken en heb 3 zwangerschapsbroeken gekocht: skinny jeans, zwarte broek en leren legging (zalando en h&m) Nieuwe tops zijn wat mij betreft niet nodig. Ik heb iig bij vorige zwangerschap tot 41,5 week geen nieuwe tops of truien gekocht. Verder heb ik diverse maxijurken (al voor zwangerschap gekocht) die ik deze zomer (als de zon weer eens gaat schijnen) kan dragen.

3 jaar geleden

Ik ben 12+1 en sommige broeken knellen al. Mijn zus is in december bevallen van haar eerste dus ik heb haar positiebroeken meegekregen. Sinds deze week trek ik ze thuis aan omdat het comfortabeler zit, maar ze zitten nog wel ruim.

3 jaar geleden

Ik ben 13+3. 1e zwangerschap. Maar ga volgende week toch ook de positiebroeken aantrekken. Zitten zo lekker en ik loop nu vaak al met 'knoopje open' zodat t niet te strak zit. Er zijn wat bovenkleding best wel wat dingetjes die bij mij losjes zitten zoals blousjes, dus kan ik nog langer aan

3 jaar geleden

Ik ben moergen15w en gebeuik nu heel vaak positie,meestal legings en zo makkelijk,veder niet alles want zijn groot voor me,ik ben afgevalen met een buikje dus.....

3 jaar geleden

Reactie op Mama Van Owen

Heb ook al broeken van de Lidl zit echt lekkerder dan normale broek. En een ...
Heb hoede legging van lidl

3 jaar geleden

Ik draag deze zomer vooral jurken (ik had gelukkig veel wijde jurkjes), en koop dan mijn broeken als ik iets ‘voller’ ben zodat ik de goede maat koop :) Ik heb al wel een paar zwangerschapsleggings gekocht, dan kan ik gewoon met mijn jurken een tijdje vooruit!

3 jaar geleden

Ik heb een zwangerschapsbroek van de Noppies gekocht en eentje van de C&A, allebei super fijne broeken, lekker de hele zwangerschap mee vooruit😄 ik draag ze nu 2 weken zoiets en ben 13+6 van 2e kindje

3 jaar geleden

Ik heb een zwangerschaps broek en rekbare broeken in m'n maat gekocht. Ik zou geen maat groter kopen en opzich een zwangerschapsbroek zou je na die tijd evt ook nog kunnen al al het een vrijetijds broek en na de bevalling ben je waarschijnlijk niet direct weer terug naar je oude maat.

3 jaar geleden

Aanrader is Asos, voor een leuke prijs zwangerschapsbroeken! Ook erg tevreden over de kwaliteit

3 jaar geleden

Ik heb een zwangerschaps broek en rekbare broeken in m'n maat gekocht. Ik z ...
Dat is 1 ding wat zeker is! Mensen vergeten dat soms wel is, eerste week blijft vaak je buik nog wel zitten, dus is z'n zwbroek echt nog wel fijn!

3 jaar geleden

Ik moet ook echt een paar zs broeken inslaan. Ik kom er alleen niet uit betreft de maat op de site van H&M. Normaliter draag ik maat 38 van broeken. Welke maat moet ik nu dan nemen? 🤔

3 jaar geleden

Reactie op happyhumanx

Ik moet ook echt een paar zs broeken inslaan. Ik kom er alleen niet uit bet ...
Ik zou echt gaan passen. Ik kwam namelijk op een M uit ipv L (40/42) geen enkele broek van H&M zit hetzelfde!

3 jaar geleden

Reactie op happyhumanx

Ik moet ook echt een paar zs broeken inslaan. Ik kom er alleen niet uit bet ...
H&M is zo vervelend in de maten. In een jeans maat L en de anderen kom ik in maat xxl niet in. Zelfde jeans verschillende kleur😖

3 jaar geleden

Tip, kijk ook op vinted. Daar kan je een paar x switchen van garderobe en weer verkopen

3 jaar geleden

Ik ben ook 14 weken en draag al een week een zwangerschapsbroek. Een aanrader! Geen druk meer op mijn buik. Ik heb de broeken van de hm, maat M. Heb normaal maat 38 of 29 dus komt bij mij overeen maar ik zou altijd even gaan passen. Succes!

3 jaar geleden

15 weken hier! Ik draag lekker stretchy kleding. Geen zwangerschap dus... of nouja heb wel broeken, maar probeer zoveel mogelijk stretch te kopen dan heb ik er later ook nog wat aan!

3 jaar geleden

Ik ben nu 13 + 4 en heb eergisteren toch zwangerschapskleding gekocht, enkelen outfits. Ik wilde het ook doen met mijn gewone kleren tot de winter maar ik merkte dat het gewoon echt oncomfortabel begon te worden en ik er geïrriteerd door begon te lopen. Constant spannende kleren en knellende elastieken.. nu enkele zwangerschapsoutfits en ik ben een heel ander mens. Beste investering ooit want ik voel me pakken beter in mijn vel. Die kledij is speciaal gemaakt om comfi te zitten dus pure zaligheid 😏

3 jaar geleden

Ben nu 12 weken en 2 dagen en heb sinds vorige week zwangerschapsbroek van h&m skinny jeans, zit heerlijk. Andere broeken zijn nu al wat te krap