91 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben 35 en zwanger van de eerste. Zit nu op 6+3 😊

3 jaar geleden

Ik ben 12 dagen voor mijn 40e verjaardag uitgerekend van mijn 3e kindje. Mijn dochter is bijna 16 en zoontje is 7.

3 jaar geleden

Ik ben 37 en zwanger van de tweede. Zou als het goed is nu 6+4 zijn en voel me goed. 8 Juni mijn eerste echo.

3 jaar geleden

35 jaar en zwanger van de 3de❤️

3 jaar geleden

Yes ik ben 35 2de kindje

3 jaar geleden

Reactie op Mijke 81

Bij ons ook 5 jaar, we proberen er de voordelen van in te zien. Soms loopt ...
Bij ons ook 6 jaar, heeft zeker zijn voordelen. Ik denk dat onze dochter een super lieve en zorgzame grote zus wordt 💝

3 jaar geleden

36, 3e kindje!

3 jaar geleden

34 2de kindje 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Aafke83

Ik heb op m'n 37e verjaardag mijn eerste zwangerschap kado gekregen 🥰 Vand ...
Wauw dat is speciaal!

3 jaar geleden

36 en zwanger van de eerste, nu zo’n 7 weken

3 jaar geleden

Ik word 35 tijdens deze zwangerschap. Mijn zoontje word 3! Hopelijk is het leeftijdsverschil niet te groot en worden het maatjes.

3 jaar geleden

37 en zwanger vd 2e. 38 bij de geboorte

3 jaar geleden

Ik ben 33 en zwanger van de eerste. Ik vind trouwens halverwege de 30 helemaal niet zo oud. Is toch hele normale leeftijd tegenwoordig

3 jaar geleden

Ik ben 33 en zwanger van de eerste. Ik vind trouwens halverwege de 30 helem ...
Ik vind mezelf ook niet oud maar overal lees je dat vanaf 35 je wel valt onder de oudere zwangere. Minder kans, meer kans op kwaaltjes enz. Maar tegenwoordig beginnen wel steeds meer vrouwen later aan kinderen inderdaad.

3 jaar geleden

Ik ben 33 en zwanger van de eerste. Ik vind trouwens halverwege de 30 helem ...
Zou je zeggen, maar de statistieken vinden er wat anders van..

3 jaar geleden

37 bijna 38 en al mama van 3 kinderen van 7 10 en 15 jaar! En een nu ( +8 weken )zwanger van mijn nieuwe liefde en heel blij met deze liefdes baby 🥰 ik beleef alles wel veel intenser nu als toen ik jonger was! En ik kom uit Groningen

3 jaar geleden

Een paar dagen voor mijn 39ste verjaardag had ik een positieve test in handen, morgen 8 weken zwanger van de 2de. Ons zoontje is 5

3 jaar geleden

16 mei 35 geworden en zwanger van mijn 3 e kindje 💕zo blij mee vandaag 7+2. Ik voel het hetzelfde als donna toen ik 19 was bij de eerste was het zo anders geniet nu veel meer ..Maar had t nooit anders willen ook jong mama heeft heel veel voordelen gehad en heb zo n goede band nu met mijn puber💓

3 jaar geleden

38 jaar en zwanger van de 2e

3 jaar geleden

Ja hiero 😉41 jaar😇😇😇