5 Reacties
7 maanden geleden
Misschien is 19.00 in de avond wat vroeg voor je dochter. De wakker tijd word natuurlijk ook steeds wat langer. Ons zoontje van dezelfde leeftijd doet zijn dutje van 12.30 tot 15.00 en wij leggen hem in de avond tussen 19.30 en 20.00 in bed. Hij slaapt dan vrij snel in...
7 maanden geleden
Mijn zoontje hetzelfde. Ook hij is 2 en 5 maanden en heeft savonds ook veel moeite met in slaap vallen. Zijn dutjes waren nooit langer dan 2 uur, maar we proberen nu max 1 uur te doen, soms wil hij zelfs helemaal niet! Dat neem ik dan maar voor lief en gaan we bewust niks meer doen, en slaapt hij wel om 7 uur. Vrienden van ons hebben ook een zoontje, wel wat ouder, maar had precies hetzelfde probleem. Bij hun was het, het laten vallen van het laatste slaapje. Dus ik gok dat dat bij ons ook zo is, en wellicht bij jou dus ook.
7 maanden geleden
Mijn meiden deden er soms ook een uur over. Zo lang ze geen poepluier hadden, waren ze blijkbaar niet moe genoeg.
Je bedtijd voor tussen de middag is goed, uiterlijk 2 uurtjes in totaal laten slapen.
We houden ook wel de wakkertijd aan hier, dus max 5,5 uur en dan weer op bed. Dat helpt ook wel