17 Reacties
één jaar geleden
Ons zoontje slaapt ook alleen in een slaapzak, gaat ook alle kanten op in zijn ledikantje.
Bij ons is het momenteel 16 graden op zijn kamer, hij slaapt in een slaapzak 3,0 tog (de dikke van de Hema met mouwen), korte mouw romper en een fleece pyjama...
één jaar geleden
Hier is het 15 graden op de slaapkamer (raam open), ligt in 2,5tog slaapzak, lange mouwen romper en een wollen pyama van Yoha. En in de nacht dek ik hem soms nog toe met een deken. Anders te koud.
één jaar geleden
Ja hoor, hier ook alleen een slaapzak. Een deken vind ze niks en gooit ze uit bed. Hebben we allemaal geprobeerd. Dus daar wachten we even mee😁. Hier ligt ze in een slaapzak van 2.5TOG van Terstal met lange mouwen.heb een romper zonder mouwen en een pyjama shirt aan. Geen broekje.
één jaar geleden
Onze dochter slaapt ook alleen met een slaapzak. Wij hebben een wollen onderlegger voor onder het hoeslaken en daardoor is het bedje wat warmer. Onze slaapkamer zijn koud, gok rond de 16 graden in de nacht. Dochter draagt een romper, fleece pyjama, sokken en een jumper slaapzak tog 2,5.
één jaar geleden
Hier is het ook een slaapzak. Hij gaat alle kanten op. Hij slaapt hij 15-16 graden in een lange mouw romper met feetje pyjama, sokken en een 2.5 tog slaapzak. Is altijd goed warm in zijn nek in de morgen. Met 18 graden ligt hij met een korte mouw romper en dun kort pyjama broekje zonder sokken in de 2.5 tog
één jaar geleden
Reactie op Meisje91
Wat dragen jullie kindjes bij 17/18 graden in bed? Ik vind het zo lastig. H ...
Misschien een fleece pyjama eronder aan doen? Ons zoontje slaapt met 16 graden in een 3.0 tog slaapzak met een fleece pyjama en hij is hiermee warm genoeg voor de nacht.
één jaar geleden
Hier ook alleen een slaapzak. Ze begint in de normale slaaphouding en dan het helw bed door en eindigd dwars bij het voeten einde. Dus deken of dekbed is hier niet aan de orde
één jaar geleden
Wat hebben jullie kindjes ‘‘s nachts aan bij 17/18 graden? Mijn zoontje kwam vanochtend koud uit bed met de 2,5 TOG slaapzak van Terstal met een badstoffen pyjama. Heeft vannacht ook een uur wakker gelegen waarop ik de kachel aan heb gezet. Het was er 18 graden maar het voelt ook wel koud. Ik vind de slaapzak van Terstal niet heel dik aanvoelen nadat deze is gewassen, zijn er meer die dit ervaren?
één jaar geleden
Hier ligt ze ook nog altijd in een slaapzak..en dat ga ik nog voorlopig doen tot bijna 3..is veel fijner en warmer. Ik hoef er ook niet iedere keer uit om haar dekbed goed over haar heen te trekken. Daarbij slaapt ze nog iedere richting op van het bedje. Niet handig ook..haha.
één jaar geleden
Reactie op MumOfTwo
Hier ligt ze ook nog altijd in een slaapzak..en dat ga ik nog voorlopig doe ...
Zij ligt altijd in een puckababy slaapzak..de winterslaapzak met toch echt een rompertje met korte mouw.. en een warme pyjama eronder aan..het is bij ons thuis behoorlijk koud. In haar slaapkamer is het 16 a 17 graden. Overdag 18.