9 Reacties
één jaar geleden
Wij zijn ook aan het oriënteren op een nieuw bedje.
Ik denk dat wij voor een kinderbed met uitvalbescherming gaan en die zijn merendeel 70x140
Wij hebben dan wel een klein mannetje🤭
Als je kindje te groot wordt voor (ik neem aan) 60x120 dan zou ik naar een standaard eenpersoons bed/maat (90×200) kijken
één jaar geleden
Wij gaan gelijk voor deze. Mega goed bed voor een normaal prijsje( met een lade ) zo der matrass. Deze lun je draaien zodat de randen volledig dicht zijn! Deze hebben we voor onse oudste in het wit
één jaar geleden
Bij onze dochter zijn we met 2,5 jaar overgestapt naar een peuterbed van 140×70cm. Petit Amelie Leon. Als onze zoon ook ongeveer zo oud is krijgt hij het peuterbed van zijn zus en krijgt zij een normaal 1 persoons bed.
één jaar geleden
Onze zoon begint voor zichzelf ruimte te kort te hebben en word daardoor soms wakker vermoed ik. Mijn partner vind het nog vroeg maar ik denk echt dat hij toe is aan meer ruimte. Wij gaan direct voor een 90×200. Ik vind de prijzen van bedden hoog. Een peuterbed waarbij hij 'maar' 20 tot 40cm meer ruimte krijgt als hij nu heeft kost gewoon hetzelfde als een bed van 2 meter. Naast het bed komt ook nog al het beddengoed en de deken erbij. Je gaat in een bed van 160 lang geen dekbed van 140x200 leggen lijkt mij. Daarnaast groeit hij zo hard. Wij kopen dus liever gewoon meteen een 90x200. En zodra hij een jaar of 10-12 is en een nieuw matras nodig heeft een 140x200. We hadden een tipi bed besteld eerst. Maar hebben deze afgezegd en zijn voor dit huisje gegaan omdat we denken dat dat met 10-12 jaar nog net even leuker is. Er kan een lade onder en in het begin draaien we hem om zodat de open kant tegen de muur staat. Er is een kleine levertijd dus we hopen hem voor einde volgende maand binnen te krijgen.
één jaar geleden
Wij gaan de stap nemen, aangezien de 2e er aan komt. We nemen een peuterbed (70x140)
één jaar geleden
Wij zijn sinds 2 weken over naar een “normaal” bed van 90x200 ging prima :) (hij heeft al een tijd geleden geleerd hoe ie veilig van een bed af moet klimmen en erop)