3 Reacties

één jaar geleden

Ik ben nu bijna 32 weken zwanger van een jongetje en heb een meisje van 19 maand. Wat ik nieuw heb gekocht: - Heel veel kleertjes - Flessen starters set dr. Brown Je zal het vast nog wel kunnen gebruiken, maar vind het wel fijn een frisse flessenset te hebben - 2 kruiken, de doppen van de vorige waren af - 2 thermometers - muziekmobiel, was heel blij met die van mijn dochter, maar die is roze en ik ben niet zo van het genderneutraal inkopen doen 🤣 - nieuwe dekentjes, Oude waren ook roze - slaapzakjes - speentjes En ik ben van plan een artipoppe draagzak te kopen omdat ik erg veel loop naar de opvang etc. En echt dol ben op mijn stokke xplory. Als toch blijkt dat een duo wagen handig is zal ik die nog moeten halen, maar wil het eerst zo proberen. Dit was het zo'n beetje. Ik verwacht dat hij het eerste half jaar bij ons op de kamer blijft in een mozeswiegje. Dus echt druk met zijn kamer zijn we nog niet geweest.

één jaar geleden

Reactie op Januari2023

Ik ben nu bijna 32 weken zwanger van een jongetje en heb een meisje van 19 ...
Bij ons is ons 2e ook een meisje dus wel handig voor kleren en mobieltjes enz🙈 Ik wil eerst borstvoeding geven en zal inderdaad ook nog een startset kopen van avent omdat ik na enkele maanden wil combineren fv en bv. Speentjes geven we niet, heeft onze dochter ook nooit gehad. Dus eigenlijk moet ik niet meer zoveel aankopen nu het 2e hetzelfde geslacht is.

één jaar geleden

Bij ons is ons 2e ook een meisje dus wel handig voor kleren en mobieltjes e ...
Dat scheelt inderdaad een hoop, al is het shoppen voor kleertjes ook wel weer heel erg leuk hor 😋