14 Reacties

één jaar geleden

Ik heb van de week deze gekocht, ben d'r erg tevreden over! Goed beeld, erg handig omdat je op je telefoon kunt kijken. En een mooi prijsje😉

één jaar geleden

Ik heb et een van de action, indoor securty camera. (27.95€ geloof ik )App gedownload en verbonden. Werkt oerfect. Is ook nog draaibaar 👍

één jaar geleden

Hier de gewone indoor camera van Action van €22,95! Kun je in de goede hoek draaien en dan heb je gewoon goed zicht. Als je er een geheugenkaartje in doet kun je ook terugkijken.

één jaar geleden

Wel altijd goed uitkijken bij de reviews of de beveiliging goed is van de camera. Ik heb namelijk vernomen dat ze makkelijk te hacken zijn, oa Action. Wij hebben gekozen voor een ELRO BC3000. Uitbreidbaar met extra camera's en in ons nieuwbouwhuis goed bereik.

één jaar geleden

Ik zou een camera aanraden die juist niet via de wifi werkt, deze zijn makkelijk te hacken en daarnaast een probleem op het moment dat de internet verbinding uit zou vallen.

één jaar geleden

Wij gebruiken de "Babyfoon 3g" app. 1 op de tablet die op de kamer achterblijft en daarmee verbinden we met onze telefoon. Werkt perfect en Zit je ook niet met extra materiaal.

één jaar geleden

Tsja ik denk dan wat wil je ermee als die gehackt wordt, m’n kind slaapt gewoon of doet gek in bed 🤣 Verder weinig zichtbaar…

één jaar geleden

Reactie op Meisje91

Tsja ik denk dan wat wil je ermee als die gehackt wordt, m’n kind slaapt ge ...
Ze kunnen ook je thuisnetwerk in, malware versturen, met alle gevolgen van dien. Het is het meest zwarte scenario, maar dat risico zou ik niet willen nemen als er goede alternatieven zijn. Maarja, dat is mijn mening 😉

één jaar geleden

Reactie op Meisje91

Tsja ik denk dan wat wil je ermee als die gehackt wordt, m’n kind slaapt ge ...
Daarnaast ook gewoon een heel naar idee/gegeven als iemand zonder dat je dat weet kan kijken naar je kindje terwijl hij/zij slaapt. En zit er een microfoon functie op de babyfoon dan kan de persoon ook tegen je kind gaan praten, nóg naarder. Maar ieder zijn eigen voorkeur voor veiligheid/privacy uiteraard 🙏🏼

één jaar geleden

Daarom altijd eentje van een goed merk kopen, hiervan is de beveiliging wel goed geregeld.

één jaar geleden

Wij hebben best veel google apparaten in huis en krijgen over een Maand ons 2e kindje (oudste is 19 maand), daarom besloten om voor beide kamers een google nest te kopen + een hub. Ben erg benieuwd.

één jaar geleden

Ik heb een beveiligingscamera van Eufy. Top ding, kan met je telefoon kijken en als je wil ook opnemen. Beveiliging ervan is goed voor zover ik weet. Heel erg blij mee, geeft ook scherp beeld en goed geluid. Als ik ergens naar toega neem ik ‘m mee, gaat ie daar op de wifi en kan ik kijken. Echt top

één jaar geleden

Reactie op Januari2023

Wij hebben best veel google apparaten in huis en krijgen over een Maand ons ...
Ik heb ook een Google Nest als Babyfoon, ideaal 😊

één jaar geleden

Reactie op Ajuparaplu

Wij gebruiken de "Babyfoon 3g" app. 1 op de tablet die op de kamer achterbl ...
Ik vind dit ook ideaal! Wij gebruiken zelf niet de camera, maar wel het geluid en dat werkt top. Je kunt zelfs ook iets inspreken voor de baby en verschillende apparaten aan elkaar koppelen. En dat voor een paar euro!