10 Reacties

één jaar geleden

Om (ongeveer) 18:40 naar boven - tandenpoetsen / wassen ong 5 min - omkleden ong 5 min - boekje lezen ong 5 min - in bed leggen en slapen Heel kort hier dus vergeleken met jullie!

één jaar geleden

Bij ons ook een stuk korter! - rond 19.00 uur naar boven - 10 minuutjes in bad of wat sneller wassen - 5 minuten aankleden en tanden poetsen - 5 minuten rustig worden en boekje lezen, slaapzak aan en liedje zingen - naar bed:)

één jaar geleden

- na het eten, spullen beneden opruimen en boekjes lezen - naar boven, tanden poetsen - badje of wassen (vanaf dan klein lampje aan) - evt insmeren, pyjama aan, druppels etc. - met klein lampje op slaapkamer boekjes lezen - slaapzak aan, lampje uit - liedje zingen en in bed leggen/instoppen, weglopen:)

één jaar geleden

Heel kort🤣 Rond 19.00 naar boven Tanden poetsen Omkleden Verhaaltje lezen 10-15 minuten🤭

één jaar geleden

Bij ons ongeveer 45 minuten tot een uur... - Rond 18.30 naar boven - Samen met een van ons onder de douche of in bad - Afdrogen en de pyjama aan - 19.00 terug mee naar beneden... Lekker nog even de bank op met een flesje melk, daarna tandjes poetsen, boekje voorlezen, dikke kus aan papa of mama en dan naar boven - Slaapzak aan, even knuffelen en kussen en dan lekker zijn bedje in...

één jaar geleden

Hier zo’n 10-15 minuten. We hebben ivm mijn blijvende bekkeninstabiliteit nog een commode beneden. Dus beneden schone luier + slaapzak aan (5 minuten). Dan tandenpoetsen op de bank (3 minuten), boekje lezen (5 minuten) en boven in bed leggen (10 seconden 🤣). Soms gaat ze ervoor in bad, maar meestal gaat ze ‘s ochtends met 1 van ons onder de douche. Maar dus niet structureel of op vaste dagen, gewoon wanneer het nodig is.

één jaar geleden

Hier ook maar heel kort eigenlijk😅 Ik bereid hem voor op het naar bed gaan. Ongeveer 10 min voordat we bijna naar boven gaan zeg ik dat en dat hij nog heel even mag spelen. Dit begrijpt hij ook. Hoe lang hij nog mag spelen natuurlijk niet maar dan komt het niet uit het niks, daar werd hij best boos van. Daarna naar boven indien nodig in bad, pyjama aan, tanden poetsen, slaapzak aan, verhaaltje, samen alle lampen uit doen en in bed. Hij heeft een sterrenhemel met muziekje die tijdens dit dan aan staat. Duurt vaak max 15 min. Als hij in bad gaat iets langer.

één jaar geleden

Ze krijgt ongeveer om 18:45u flesje warme (plantaardige) melk. Daarna speelt ze nog wat. Ik probeer dat wel rustig te houden. Soms is ze zo moe dat ze op schoot wil blijven zitten. Om 19:15u gaan we naar boven. Dan verschoon ik haar en krijgt ze een luier maat 5 aan 😅. Daarna tanden poetsen. Ze wil dan ook haar knuffels tanden poetsen en mama tanden poetsen🤣daarna knuffelen en op bed. Dan zeg ik wie er allemaal van haar houden. Papa/mama, hondje Tommy en opa/oma en hun hondje Luca. Dan Weltrusten veel luchtkusjes en als ik geluk heb gaat ze niet huilen als ik wegloop….

één jaar geleden

Hier ook wel bijna een uur hoor. Ligt eraan hoe haar mood is. Maar altijd een tijdje in bad, dan luier enzo aan, haartjes kammen en tanden poetsen en verhaaltje lezen op bed. Dan nog liedjes zingen en slapen. Laatste tijd struggelen we nogal met haar met slapen. Maar we zijn altijd wel even boven met alles bezig.

één jaar geleden

Hier ook heel kort, max 10 minuten! - Tandenpoetsen - Omkleden - Snooze wolkje aan en klaar