9 Reacties

één jaar geleden

Jazeker, wel met een tshirt zeg maar aan en daarover een dunne slaapzak zonder mouwen. Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd per dag bepaal wat ik hem snachts aan doe. Hij ligt er nu in met een shirt+korte broek pyjama en 0,5 tog slaapzak maar van de week was een 2.0 tog slaapzak en pyjama pakje met lange mouw (zonder voetjes) nodig.

één jaar geleden

Reactie op babykamer

Jazeker, wel met een tshirt zeg maar aan en daarover een dunne slaapzak zon ...
Ah oké! Hier ligt ie in een hemdromper met korte mouw shirtje in de puckababy zak zonder mouwen. Voorheen lag die in romper in zak met mouwen.

één jaar geleden

Ja hoor, mijn zoon ligt in een korte pyjama, romper korte mouwen en de dunne puckababy zak zonder mouwen

één jaar geleden

Ons zoontje lag vannacht (22 graden) in een lange mouwen romper met een 1,5 tog slaapzak zonder mouwen...

één jaar geleden

Het was vanochtend gewoon 24 graden in z’n kamer toen ik hem eruit hield

één jaar geleden

Body korte mouwen en de zomerslaapzak van puckababy zonder mouwen hier :)

één jaar geleden

Hetzelfde. Body, pyjama korte mouwen en dunne slaapzak. Of enkel body met dikkere slaapzak

één jaar geleden

Gister met 21.5 op bed. Korte mouwen romper met 1 tog slaapzak zonder mouwen. Is ondertussen 22.4 op zijn kamer nu. Hij slaapt met het raam op een kier.

één jaar geleden

Nope.. Romper met korte mouw + dunne pyjama (lange mouw ) en zomerslaapzak van puckababy (4 seizoens) zonder armen. Mn kind heeft t snel koud en de kamer koelt erg snel af in de nacht..