6 Reacties

één jaar geleden

Als ik een tip mag geven, bewaar speelgoed voor als er een keer wat bijzonders is. Als ik hoor hoeveel speelgoed hij nu al krijgt, onze dochter heeft dit in 2 jaar nog niet bij elkaar verzameld! Onze learning tower wordt dagelijks gebruikt trouwens als je dat leuk vindt?:) dan kan je misschien 1 cadeau vragen ipv zoveel dingen! Geniet van zn tweede verjaardag 💕

één jaar geleden

Kleurboek van Bumba was hier vandaag het aller mooiste cadeau Keukentje of werkbank en daar uitbreiding voor vragen. Kleding, zwembroek, buiten spullen.

één jaar geleden

Reactie op madelontbdv

Als ik een tip mag geven, bewaar speelgoed voor als er een keer wat bijzond ...
Hi! We zijn inderdaad van plan om wat cadeautjes op te bergen voor speciale momenten. De learning tower had hij vorig jaar voor z’n verjaardag gekregen en die is inderdaad super! Ik ben zelf echt een beetje speelgoed-koopverslaafd.. het lijkt bij ons thuis net een kinderdagverblijf. Ik heb ook een aantal grotere cadeaus op het lijstje staan zoals een loopfietsje, Timio en een microstep voor als onze vriendengroepen wel besluiten iets samen te kopen. Bedankt! 😊

één jaar geleden

Reactie op JusTaTwo

Kleurboek van Bumba was hier vandaag het aller mooiste cadeau Keukentje o ...
Oh wat leuk! M’n zoontje is echt gek op Bumba en op het lijstje heb ik ook veel dingen van Bumba staan. Ik ga deze er gelijk bij zetten! Zwembroek is ook een hele goeie. Dankjewel

één jaar geleden

Vraag geld en dan misschien een groter cadeau voor buiten. Of zet het op zijn bankrekening. Dat is wat wij ook gedaan hebben deze verjaardag.

één jaar geleden

Ons zoontje is de laatste tijd helemaal gek om zich te verstoppen en wil steeds tenten maken van dekens... Hier komt er dus een tipi-tent voor zijn verjaardag... 😊