6 Reacties

8 maanden geleden

Me dochter heeft pyjama aan en dekbed zelfde als ik zegmaar

8 maanden geleden

Mijn zoontje heeft het heel snel koud, en het word wel 15 graden op zijn kamer. Hij heeft nu nog een slaapzak + pyjama met een dekbedje. als het te warm is doet hij de deken af, en bij kou trekt hij de deken weer op zich 🙌

8 maanden geleden

Wij hebben een dekbed maar wel in combinatie met een nieuw groot bed van 90×210. Daarbij hebben we een optidee 4 seizoenen dekbed gekocht. Omdat dit heel erg licht is maar toch flink warm. Ook is dit dekbed bij een ongelukje in de wasmachine binnen een halve dag helemaal droog weer. Doordat hij zo licht is past hij ook in zijn geheel in de wasmachine. Omdat ik zelf ernstig astma heb met eczeem is het ook nog eens fijn dat ik geen allergische reactie krijg of last heb van huisstofmijt bij dit dekbed. Wij hebben in het begin hem in het zomer slaapzakje gedaan met een lange mouw romper en alleen het herfstdeel op bed. Zo kon hij wennen aan een deken. Na een paar nachten zien dat hij goed onder de deken bleef liggen en er niet onder kroop. kregen wij er vertrouwen in en hebben we hem zijn slaapkleding aan gedaan. Dit ging toen ook meteen goed. Ik vraag me wel af of je kindje het te koud heeft. Dat draaien en alles hadden wij hier ook heel erg maar kwam uiteindelijk omdat hij zijn bed te klein en niet fijn meer vond. In een groot bed was dit meteen voorbij en sliep hij weer veel rustiger.

8 maanden geleden

Hier afgelopen winter overgegaan naar peuterbed bij mijn dochter. Ze wilde welnperse nog de slaapzak aan dus in slaapzak in bed met dekbed over. Nu was het op haar kamer ook vrij koud. Nu het warmer weer wordt doen we haar de pyjama aan ipv slaapzak. Misschien een dikke slaapzak en dunneer dekbed proberen?

7 maanden geleden

Hier ook als sinds de winter. In het begin stopte we m nogal eens extra in als wij naar bed gingen, maar tegenwoordig trekt hij de deken gewoon over zich heen als hij het koud heeft. Ze moeten ook een beetje ontdekken dat zij de controle hebben over dat dekbed. Soms schoppen ze ze gewoon weg en gaan ze erop liggen😅 maar alles komt goed

6 maanden geleden

Hier al denk ik sinds ze een maand of 22 was eerst dunne slaapzak en haar aan een deken laten wennen en daarna gelijk dekbed erop ze ligt ook weleens zonder ik ga vlak voor ik naar bed ga haar nog even toedekken maar alsnog krijgt ze het voor elkaar om het van zich af te schoppen. Wij hebben er 1 van snoozing van texelse schapenwol 4 seizoenen voor de ledikant want die konden wij ombouwen naar een echt bed al heeft ze die nu ook bijna uit gespeeld