11 Reacties
één jaar geleden
Ik persoonlijk zou dit niet doen. De ruimte in een ledikant is vrij klein als hij eronder komt is er bijna geen uitweg. Maar dit is mijn idee ook omdat onze zoon best nog wel draait. Misschien is dit bij jullie anders.
Ik zou als jij denkt dat het te koud word en je nog geen groter bed wil gaan voor een wollen pyjama in de slaapzak.
één jaar geleden
Ik heb een dekbed gekocht voor de ledikant 4 seizoenen is ook maar 1 maat volgens mij 100x135 maar als je googled kom je ook ver.
Die can ons ligt in een slaapzak en daarover een dekbed en wil als ze wat opgeknapt is de overstap maken want nu heeft ze het geaccepteerd en heeft ze er niet zo last van.
Gelijk over naar een deken zonder slaapzak was geen succes hier
één jaar geleden
Wij hebben een grote hydrofiele doek als laken. Gewoon erbij. Was even wennen nu gaat ze er lekker onder liggen en trekt ze m over haar heen. Kunnen we tzt over naar dekbed.
Ik zou een goede wollen slaapzak kopen. Veel beter dan polyester v puckababy. Achterlijk bedrag eigenlijk voor polyester (oprecht oplichterij wat mij betreft). Wij hebben m ook hoor, maar natuurlijk wol/katoen regelt de temp veel beter.
één jaar geleden
Hier een loedermoeder die haar kinderen vanaf de eerste dag onder een deken heeft gelegd…
Ik heb een katoenen ledikantdeken met laken en dan nog wel gewoon een slaapzak aan.
Ik merkte in de warme zomernachten wanneer hij niet onder de deken lag hij veel beweeglijker was en rustiger slaapt wanneer ik hem lekker instop. Geeft meteen meer geborgenheid.
één jaar geleden
Reactie op ynskje
Hier een loedermoeder die haar kinderen vanaf de eerste dag onder een deken ...
Ja mijn zoontje is van zichzelf een enorme wilde slaper maat door de lagere temperatuur op zijn kamer ga ik toch ook de 'loedermoeder' zijn 😅
Heb ook een deken besteld bij de hema, geloof ook katoenen.
Moet wel nog ff wachten, want hij heeft de buikgriep 🥺
één jaar geleden
Hier slaapt er ook een met slaapzak en deken met laken in haar baby ledikant, lekker ingestopt. Zonder wordt ze echt wakker omdat ze het koud heeft. Bij haar is het op de kamer rond de 16 graden, ook mede omdat bij ons het raam op een kier open staat gedurende de nacht. Deken is geloof ik van meyco van 2 tig dacht ik.
één jaar geleden
Mijn zoontje past gewoonweg niet meer lekker in die slaapzakken.. hij draaide ook heel erg in zijn slaap dus twijfelde zo erg of ik er goed aan deed een dekbed te kopen. 4 weken terug liep ik in de Ikea en zag een peuterdekbed en kussentje. Dit hebben we geprobeerd en meneer sliep meteen onder de deken en bleef op het kussentje liggen😂 mijn zoontje wordt ook in januari 2, ook ik was erg bang om dat het eigenlijk niet mag.. maar het gaat mega goed en hij ligt ook zoals jouw zoontje in een ledikant.
één jaar geleden
Reactie op MelissaTas
Mijn zoontje past gewoonweg niet meer lekker in die slaapzakken.. hij draai ...
We begonnen trouwens 1e dag met slaapzak aan onder de deken. Dag 2 zonder slaapzak en ging ook direct goed.