24 Reacties
één jaar geleden
Toevallig hebben wij dit ook sinds een paar weken.. wij hadden eerst 4+ luiers maar de nachtbroekjes van pampers baby Dry hebben deze uit het assortiment gehaald.. bij ons is de 5 nog te groot en gaat lekken.. die 4 kan nog net. Wat wij doen is voor dat wij naar bed gaan nog een keer een luier wissel als hij slaapt. Dan zit er nog niet veel plas in maar sindsdien heeft hij niet meer doorgelekt.
Ik heb weet niet welke luiers je gebruikt maar sinds die pampers baby Dry broekjes Nieuwe verpakkingen hebben is het niet meer wat ze geweest zijn.
één jaar geleden
Reactie op Miloutje
Welke luiers gebruik je en welke maat?
Ik vraag dit omdat ze maar tot maat 6 gaan. Rascal &friends luiers van de kruidvat. Dat heeft voor de nacht hier heel lang goed geholpen. Verder zit onze zoon overdag in maat 6 en draagt hij voor de nacht pampers maat 8. Dat is wat nu weer goed werkt.
één jaar geleden
Wij verschonen nog in de nacht als ze wakker is voor een flesje water. Anders altijd standaard doorgelekt. Nogal irritant. De woezel en pip luiers zijn ook wel goed heb ik het idee. Maar alsnog kan ze daar doorheen lekken hoor. Ze plast gewoon heel veel
één jaar geleden
Hier ook lang gehad. Ik zou eens de + luiers proberen van de kruidvat. Deze vangen meer vocht op en hebben meer absorbeerspul aan de voorkant, zodat ook buikslapers droog blijven. Het heeft hier echt m’n nachten gered🙌🏼
één jaar geleden
Reactie op PatenLevi94
Wij verschonen nog in de nacht als ze wakker is voor een flesje water. Ande ...
Ook niet gek toch als ze nog een flesje water drinkt? 🙈 Een kind plast niet veel, dat bestaat niet. Zo werken je nieren niet. Als je veel plast, drink je schijnbaar ook veel.
één jaar geleden
Hi! Wij hadden met ons zoontje ook alles geprobeerd, maatje groter bleek uiteindelijk goed te zijn maar niet voor lang.. Sinds wij de nachtluier broekjes van pampers gebruiken en er een maandverbandje in plakken(bij de rand aan de voorkant) is hij nooit meer doorgelekt!
Hij is een buikslaper trouwens