24 Reacties

één jaar geleden

Onze zoon van 22 maanden heeft dat ook. Maar wij verschonen nu altijd z'n luier voordat wij gaan slapen in de avond. Niet ideaal maar het haalt wel 90% van het doorlekken weg. En hij slaapt door wanneer wij z'n luier verschonen in z'n bedje.

één jaar geleden

Hier ook opeens last van terwijl hij hiervoor nauwelijks plas had in zijn luier. We doen nu snachts de 5+ luiers aan van pampers, die zouden net wat extra moeten opnemen

één jaar geleden

Zodra mijn dochtertje door de luier heen ging lekken, kocht ik altijd een maatje groter voor de nachten. Dat helpt hier erg goed 😊

één jaar geleden

Reactie op JUULBB

Onze zoon van 22 maanden heeft dat ook. Maar wij verschonen nu altijd z'n l ...
Slaapt hij ook met een slaapzak of dat niet? Ik ben bang dat ik dit niet ongestoord gedaan krijg haha 😂

één jaar geleden

Helaas hebben we het met een maatje groter al geprobeerd, dat lijkt niet te verschillen

één jaar geleden

Hier met de oudste ook gehad. Wij zijn toen overgestapt op luierbroekjes en probleem verholpen. Bij de jongste direct vanaf maat 4 gestart met luierbroekjes om te te voorkomen en bij haar gebeurd het nu nauwelijks 💪

één jaar geleden

Welke luiers gebruik je en welke maat?

één jaar geleden

Reactie op Anoniem10

Hier met de oudste ook gehad. Wij zijn toen overgestapt op luierbroekjes en ...
Bij ons waren die luierbroekjes echt een nachtmerrie want ze lekte juist alleen maar door!

één jaar geleden

Toevallig hebben wij dit ook sinds een paar weken.. wij hadden eerst 4+ luiers maar de nachtbroekjes van pampers baby Dry hebben deze uit het assortiment gehaald.. bij ons is de 5 nog te groot en gaat lekken.. die 4 kan nog net. Wat wij doen is voor dat wij naar bed gaan nog een keer een luier wissel als hij slaapt. Dan zit er nog niet veel plas in maar sindsdien heeft hij niet meer doorgelekt. Ik heb weet niet welke luiers je gebruikt maar sinds die pampers baby Dry broekjes Nieuwe verpakkingen hebben is het niet meer wat ze geweest zijn.

één jaar geleden

Wij hebben dit ook bij beide dochters gehad en doen bij de jongste nu nog standaard voor het slapen altijd een luierbroekje (maat 5 van de AH) over een normale 4+ luier. Daarna nooit meer doorgelekt.

één jaar geleden

Reactie op Miloutje

Welke luiers gebruik je en welke maat?
Ik vraag dit omdat ze maar tot maat 6 gaan. Rascal &friends luiers van de kruidvat. Dat heeft voor de nacht hier heel lang goed geholpen. Verder zit onze zoon overdag in maat 6 en draagt hij voor de nacht pampers maat 8. Dat is wat nu weer goed werkt.

één jaar geleden

Wij verschonen nog in de nacht als ze wakker is voor een flesje water. Anders altijd standaard doorgelekt. Nogal irritant. De woezel en pip luiers zijn ook wel goed heb ik het idee. Maar alsnog kan ze daar doorheen lekken hoor. Ze plast gewoon heel veel

één jaar geleden

Hier ook lang gehad. Ik zou eens de + luiers proberen van de kruidvat. Deze vangen meer vocht op en hebben meer absorbeerspul aan de voorkant, zodat ook buikslapers droog blijven. Het heeft hier echt m’n nachten gered🙌🏼

één jaar geleden

Same here! Mijn dochtertje draagt dus nu standaard over haar Pampers Baby dry (maat 6) een luierbroekje van de Etos (maat 7). Het luierbroekje dus een maat groter dan de luier die ze draagt. Werkt super goed, nooit meer doorgelekt!

één jaar geleden

Reactie op PatenLevi94

Wij verschonen nog in de nacht als ze wakker is voor een flesje water. Ande ...
Ook niet gek toch als ze nog een flesje water drinkt? 🙈 Een kind plast niet veel, dat bestaat niet. Zo werken je nieren niet. Als je veel plast, drink je schijnbaar ook veel.

één jaar geleden

Krijgt ze nog een fles s avonds?

één jaar geleden

Heel goed overigens dat ze veel plast! Betekent dat ze veel drinkt en dat is alleen maar goed 😌

één jaar geleden

Reactie op Birdsbees

Krijgt ze nog een fles s avonds?
Ja, dat nog wel..

één jaar geleden

Door een aantal tips lijkt het nu beter te gaan.. zonder pyjama broek in de slaapzak en we gebruiken nu Pampers babydry voor de nacht

één jaar geleden

Hi! Wij hadden met ons zoontje ook alles geprobeerd, maatje groter bleek uiteindelijk goed te zijn maar niet voor lang.. Sinds wij de nachtluier broekjes van pampers gebruiken en er een maandverbandje in plakken(bij de rand aan de voorkant) is hij nooit meer doorgelekt! Hij is een buikslaper trouwens