48 Reacties

2 jaar geleden

Er zijn echt veel van deze knuffels, maar wat de moonie ‘bijzonder’ maakt is dat hij het daadwerkelijke baarmoedergeluid kan laten horen en niet iets dat door computers gegenereerd is. Zelf heb ik ‘m ook al de hele tijd in het vizier… maar het is een behoorlijk dure knuffel. Toch maar een knuffel van Zazu gekocht (het vosje) die White noise en cry detector etc heeft maar wat komt daar lelijk geluid uit. Heel mechanisch en onnatuurlijk. Ik ga ‘m denk ik alsnog bestellen want vind jullie reacties erg positief🙊 Overigens een goede app voor white noise is de White noise+ Hier heb je veel opties voor omgevingsgeluiden en ook een “shushhhh” functie.

2 jaar geleden

Er zijn echt veel van deze knuffels, maar wat de moonie ‘bijzonder’ maakt i ...
Had hem gisteren besteld en derd ook gisteren reeds geleverd.. SUPER!! Zn geld meer dan waard, mooi geluid, zacht mooi licht… en usb oplaadbaar. Ook heeel leuk Hij ligt nu weer bij ons in het parkje

2 jaar geleden

Reactie op JulieCla

Had hem gisteren besteld en derd ook gisteren reeds geleverd.. SUPER!! Zn g ...
Wat fijn dat je er zo blij mee bent en dat je kleintje er baat bij heeft! Ze ligt er daar ook wel heerlijk bij zeg 🥰 Je hebt me overtuigd. Trouwens ik zie dat je zijkussentjes gebruikt. Werkt dat goed?

2 jaar geleden

Wat fijn dat je er zo blij mee bent en dat je kleintje er baat bij heeft! Z ...
Is eigenlijk een gewoon rugslaap kussentje met dikkere zijwanden en een kussentje aan het hoofd om een plat hoofdje te voorkomen Maar ik leg opgerolde tetra doeken aan de zijkussentjes en leg haar dan op haar zijtje erin … werkt prima.. (ze wil niet op haar rug slapen)

2 jaar geleden

Reactie op JulieCla

Lang leven spoedleveringen! En wat een topper.. Dochterlief wordt er helem ...
Heeft deze versie ook baarmoedergeluid? Die harige is duurder en nergens leverbaar, maar bij deze staat bij de geluiden geen baarmoeder tussen

2 jaar geleden

Reactie op irisv99

Heeft deze versie ook baarmoedergeluid? Die harige is duurder en nergens le ...
Jawel.. heel mooi baarmoedergeluid

2 jaar geleden

Reactie op irisv99

Heeft deze versie ook baarmoedergeluid? Die harige is duurder en nergens le ...
Kan jammer genoeg geen video plaatsen

2 jaar geleden

Reactie op irisv99

Heeft deze versie ook baarmoedergeluid? Die harige is duurder en nergens le ...
Er zit een module in de beer voor geluid en licht die eruit kan om op te laden (beer zelf kan ook in de was), ik neem aan dat die hetzelfde is en alleen stof anders is. Bij de gele flamingo komt hij volgende week weer binnen zie ik!

2 jaar geleden

Reactie op irisv99

Heeft deze versie ook baarmoedergeluid? Die harige is duurder en nergens le ...
Ik heb vanochtend een nieuwe in de doos op Vinted gekocht btw (voor 55€)! De harige. Misschien dat ook in de gaten houden?

2 jaar geleden

Reactie op JulieCla

Is eigenlijk een gewoon rugslaap kussentje met dikkere zijwanden en een kus ...
Klinkt interessant en het ziet er goed uit. Heb je een link? Misschien een stomme vraag.. hoe merk je dat je kindje niet op haar rug wil slapen?

2 jaar geleden

Reactie op S_2021

Er zit een module in de beer voor geluid en licht die eruit kan om op te la ...

2 jaar geleden

Reactie op irisv99

Heeft deze versie ook baarmoedergeluid? Die harige is duurder en nergens le ...
Wij hebben het konijntje. Misschien ook een optie ipv de beer? Deze is nog in veel shops in voorraad :)

2 jaar geleden

Wij hebben een oude iphone met spotify met white noise opstaan. Alleen op hun slaapkamer als ze daar tot rust moeten komen en slapen

2 jaar geleden

Reactie op JulieCla

Is eigenlijk een gewoon rugslaap kussentje met dikkere zijwanden en een kus ...
Waar heb je deze vandaan? Ik ben al dagen aan het zoeken naar zoiets. Onze knul beweegt veel te veel door krampjes in slaap, hij ligt soms echt in benarde houdingen. Zo 1 hebben wij ook nodig denk ik.

2 jaar geleden

Waar heb je deze vandaan? Ik ben al dagen aan het zoeken naar zoiets. Onze ...
Ik heb hem toen (4-5 mnd geleden) besteld bij mamaloes voor 12€… was laatste stuk fabriekuitverkoop.. Vind hem precies enkel nog bij bol.com https://www.bol.com/be/nl/p/tineo-slaapondersteuning-koala/9200000132801012/

2 jaar geleden

Wij gebruiken nu de Moonie al een tijdje maar het valt me op dat het geluid niet zo hard gaat? ik kan mij niet herinneren of deze harder ging toen ik hem net gebruikte en misschien kapot is nu ofzo.. gaat die van jullie wel hard? @juliecla

2 jaar geleden

Wij gebruiken nu de Moonie al een tijdje maar het valt me op dat het geluid ...
Ja hoor… als je de grote knop inhoudt gaat hij harder…. Hou je hem vlak erna weer in zakt het volume weer

2 jaar geleden

Reactie op JulieCla

Ja hoor… als je de grote knop inhoudt gaat hij harder…. Hou je hem vlak ern ...
Ja klopt, maar als ik de grote knop ingedrukt houd en hij van laag naar hoog gaat, dan vind ik het ‘m helemaal niet hard klinken als hij op z’n hardst staat. Het hardst is bij onze knuffel gewoon normaal. Hoe is dat bij die van jullie? Terwijl white noise over het algemeen best hard aan mag zodat het qua geluid ook in de buurt komt van de baarmoeder. Volgens mij ging ‘ie eerst harder.. echt wel op tot een standje dat je dacht zo das best luid. Maar of ik heb me dat verbeeld of deze is al kapot🥲

2 jaar geleden

Ja klopt, maar als ik de grote knop ingedrukt houd en hij van laag naar hoo ...
Ik vind de hardste hier écht wel hard…. Want hij staat eigenlijk nooit op het hardst.. altijd maar ongeveer halverwege… hij ligt nu bij haar in het parkje, onze tv staat op… en zelf terwijl Hij maar op +- half volume staat hoor ik hem nog door de tv uit (als je me snapt🤣) Kan geen video uploaden anders filmde ik het even

2 jaar geleden

Ja klopt, maar als ik de grote knop ingedrukt houd en hij van laag naar hoo ...
Is hij volledig opgeladen? Mss daarmee te maken? Je hebt er anders wel zowiezo garantie op hoor..