10 Reacties

23 dagen geleden

Ah wat zielig voor je zoontje. Ik hoop dat die ondertussen gestopt is met huilen. Iets totaal anders mijn dochter had bij de peuterspeelzaal iets ingeslikt waarin ze stikte, hierbij hebben ze op haar rug moeten slaan en buikstoten moeten geven om het eruit te krijgen. Ik kreeg dit bij ophalen pas te horen. Daar is ze nooit meer heen gegaan. Bij mij was het vertrouwen al niet super en was dit de druppel en de keus snel gemaakt. Ik zou in jouw geval en als dit het eerste incident is eerst een gesprek aangaan om te kijken of het vertrouwen hersteld kan worden. Heel veel sterkte en beterschap

23 dagen geleden

Reactie op Dolfijnenzijncool

Ah wat zielig voor je zoontje. Ik hoop dat die ondertussen gestopt is met h ...
Ik had al weinig vertrouwen door me dochter. Ik ga wel aankaarten want dit ging ook te ver

23 dagen geleden

Wat zielig voor je zoontje! Hopelijk gaat het inmiddels al wat beter. Hier gelukkig geen slechte ervaring met het kdv. Integendeel juist, in het verleden (al was het niet eens mega hard ofzo) meteen gebeld of via de app een berichtje dat ie was gevallen of een keer was gebeten. Zodat ze dit niet pas vertellen bij het ophalen. Ik vind het niet kunnen persoonlijk dat ze het na zo lang pas laten weten… Ben benieuwd wat ze daar zelf over te zeggen hebben. Sterkte en beterschap voor je zoontje!

23 dagen geleden

Het vallen kan natuurlijk gebeuren bij kinderen. Dat valt niet altijd te voorkomen. Dat kan overal gebeuren. Hoort er bij. Wel is het zo laat melden te verwijten.

22 dagen geleden

Bij twijfel over je zoontje (als hij ontroostbaar blijft huilen): huisartsenpost bellen. Liever een nacht ter observatie wat niet nodig bleek dan dat je te lang afwacht. Beterschap!

22 dagen geleden

Ze hebben dus 5 uur lang niks gedaan? Niet naar de dokter, niet de ouders gebeld en nu blijkt het een zware hersenschudding? Dan zou ik mijn vertrouwen in de kdv ook verloren hebben. Heel kwalijk.

20 dagen geleden

Wat erg voor jullie, ik hoop dat je je kindje beter voelt snel! Mijn zoon van 5 is gevallen op school, binnen 1 min ben ik gebeld geworden. Ik was er 11 minuten later, en letterlijk 7 minuten later stonden we bij de eerste hulp! Grote wond , gehecht. Als ik jou was, zou ik aan alle bellen trekken. En mijn kind nooit meer terug naar die opvang laten gaan. Heel veel liefs, en sterkte met je kleine man. Houd hem goed in de gaten ♥️🍀

20 dagen geleden

Heel veel sterkte voor je zoontje en jou! Hopelijk voelt hij zich snel beter. Toen mijn zoontje was gevallen hebben ze me meteen gebeld. Hij was helemaal oké maar had een klein wondje, zij gaven aan dat zij nooit de beslissing mogen maken of er een arts naar moet kijken, ze mochten zelfs geen mening geven. Dus ze stuurden me een foto toe. Was een piepklein wondje wat al niet meer bloedde maar toch, wel fijn dat ze dat zo doen. In jouw situatie? Mijn zoontje zou daar nooit meer heen gaan, echt ongelofelijk hoe ze dat hebben aangepakt!!

19 dagen geleden

Vijf uur? Dit mag niet en door is ook protocol. Ik ben er namelijk zelf werkzaam. Dien een klacht in.. en kijk of je verdere stappen kunt ondernemen. Ze hadden jou gelijk moeten bellen en hem moeten nemen naar spoed.. terwijl jij onderweg bent naar het ziekenhuis. De kinderen zijn allemaal verzekerd..

16 dagen geleden

Ooh nee arm mannetje! Beterschap voor hem😘 maar even serieus een zware hersen schudding hebben ze dan zelf niks aan hem gemerkt die 5 uur dat ze niks deden. Heb het zelf 1 keer meegemaakt op de groep dat een peuter was gevallen op zijn hoofd en daarna merkbaar niet in orde was. Wij hebben toen voor advies 112 gebeld en ze zijn hem komen nakijken. Ondertussen werden ook ouders direct gebeld en werd de situatie gemeld. Ik word gewoon boos van het feit dat ze zulke steken hebben laten vallen. Ik snap heel goed dat jouw vertrouwen nu weg is.