56 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter wordt wordt deze maand (januari) ook 2 jaar en is 90 cm met een gewicht van 12 kg

één jaar geleden

Mijn dochtertje wordt over 3 weken 2 jaar, is 86 cm en weegt 13.7 kg…ze eet super gezond (nog nooit iets van snoep/toegevoegde suikers gekregen), maar ze eet gewoon veel. Zolang het allemaal gezond is wat ze eet vind ik het nu nog niet nodig om haar dan een ‘nee’ te geven als ze om nog een stuk avocado of tomaat vraagt.

één jaar geleden

Mijn zoontje was met de 14maanden prik 87,5cm en 13,5 kilo

één jaar geleden

Reactie op madelontbdv

Onze dochter wordt in januari ook twee. Ze is voor mijn gevoel best dun met ...
Mijn dochter heeft ook een enorm rond buikje. Echt kogelrond. Ik ben van plan om er bij het cb even naar te vragen, benieuwd of het nog binnen het normale valt

één jaar geleden

Onze zoon is een kleinkruimeltje, hij wordt eind januari 2 en is nu 84cm en 11kg Hij is niet de beste eter en hij heeft veel energie 😊

één jaar geleden

Eind januari 2. Twee weken geleden 92,2 cm en 14.7 kg. Een Hollandse jongen aldus de arts.

één jaar geleden

Dochter van twee weegt nu 13 kg en is 83,5 cm. Volgens de curve iets te zwaar in verhouding maar zo ziet ze er echt niet uit.

één jaar geleden

Reactie op madelontbdv

Onze dochter wordt in januari ook twee. Ze is voor mijn gevoel best dun met ...
Ik wil je privé wel een foto sturen. Hier ook zo namelijk.

één jaar geleden

Het verschilt zo bij die kleintjes. Ons zoontje wordt altijd als klein gezien. Hij is al 2 jaar geworden net aan 82 cm en 10.8 kg. Denk dat als een kind gewoon gezond eet dat het nu allemaal nog niet heel belangrijk, tenzij het extreem is natuurlijk:)

één jaar geleden

ons mannetje is gister 2 geworden en is voor zijn leeftijd groot. 99cm en 15 kilo. hij is prima in verhouding met een lekker bolle peuterbuik. 😊

één jaar geleden

Mijn dochter is 88,5 cm en 12,6 kilo. Ze is 3 weken geleden 2 jaar geworden.

één jaar geleden

Ons zoontje is verleden week gewogen/gemeten. 89 cm en 13.7 kilo.

één jaar geleden

Zoontje dat 2 geworden is op 6 januari: hij weegt 13,8 kg en is 88.3 cm lang.

één jaar geleden

Mijn dochter wordt morgen twee, is 87cm en weegt 13,1 kg. Ik ben er blij mee,cwant de vorige keer consultatiebureau werd me verteld dat ze haar aan de dunne kant vonden. Ze eet precies wat ze wil, geen gram meer of minder, of ik nou op mn hoofd ga staan of niet. We laten ons als moeders maar druk maken door wat iedereen vind 🙈

één jaar geleden

Mijn zoontje is vandaag 2 geworden. 90 cm en 12,5 kilo. Ik vind t ook wel meevallen hoor. Mijn zoontje is vooral heel lang dus wat dikker zal je bij hem wat lastig zien. Oma’s moeten gewoon niet zo zeuren😜

één jaar geleden

Mijn zoontje is vorige week 2 jaar geworden en weegt 12 kg en meet 83cm. Beetje kleiner en slanker, maar hij eet goed, dus ik maak mij niet teveel zorgen. K&G zegt dat hij zijn eigen groeicurves blijft volgen, dus ook zij zijn tevreden.

één jaar geleden

Vanmorgen bij consultatiebureau geweest. Hij is begin Jan 2 jaar geworden. Hij is 96cm en weegt 16,5 kilo

één jaar geleden

Reactie op MommOfAlmost3

ons mannetje is gister 2 geworden en is voor zijn leeftijd groot. 99cm en 1 ...
Moet jij ook terug voor controle over een paar maanden?

één jaar geleden

Hier een tweeling beide zo’n 85cm de ene 11 kg en de andere 9,5. Die van 9,5 kg leeft op dieet voeding om aan te komen. Dus als je het mij vraagt.. liever iets bij te zetten.

één jaar geleden

Reactie op denise103

Hier een tweeling beide zo’n 85cm de ene 11 kg en de andere 9,5. Die van 9, ...
Wat voor dieetvoeding krijgt jouw kind? Mijn dochter weegt net zoveel, maar wij krijgen dit niet aangeboden. Vreemd.... Ik zou dat namelijk best voor mijn dochter willen, zodat ze wat reserves opbouwt.