56 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Steefenf14

Wat voor dieetvoeding krijgt jouw kind? Mijn dochter weegt net zoveel, maar ...
Heb je al contact met een kinderdiëtiste?

één jaar geleden

Reactie op Steefenf14

Hij krijgt Nutrini creami, smoothiea en speciale melk. Echter is er bij ons meer aan de hand dan enkel licht gewicht en lopen wij al 2 jaar onder behandeling bij het ziekenhuis en 1 jaar bij het revalidatiecentrum. Dus er is medisch veel meer aan de hand waardoor hij vaak ziek is en met de dieetvoeding blijft hij stabiel ipv dat hij afvalt.

één jaar geleden

Mijn dochtertje is van 11 januari en is dinsdag naar het CJG geweest, ze weegt 10.2 kg en is 84.7 cm. Al mijn kinderen zijn wat kleiner en lichter. Maak me er geen zorgen over!

één jaar geleden

Reactie op Steefenf14

Stagneert ze op haar groei, mijn dochtertje kreeg een doorverwijzing naar het ziekenhuis toen ze in haar groei ging stagneren. Vanaf toen onder controle bij een diëtist, en kregen we dieetvoeding.

één jaar geleden

Onze zoon net 2 geworden op 17 januari weegt 16 kg en is 93 cm 🙈

één jaar geleden

88,6cm en 13,5kg is mijn dochter en ze is net 2

één jaar geleden

Reactie op Anouk Michelle

Stagneert ze op haar groei, mijn dochtertje kreeg een doorverwijzing naar h ...
nee, ze volgt wel haar eigen lijn... daarom is er ook geen doorverwijzing denk ik.

10 maanden geleden

Kan het verkeerd hebben gemeten. 27 januari 2022. 87,22cm en 18kg. Hij eet best weinig moet ik zeggen en heeft altijd wat babyspekjes gehad maar valt reuze mee 😅

10 maanden geleden

93 cm en 14,1 kg

10 maanden geleden

Hier een ventje van 86 cm en 12,2 kg

10 maanden geleden

Reactie op Cc85

Hier ook!😁
Inmiddels ook gemeten. Ze is 93.5 cm en dus 15kg

10 maanden geleden

Iedereen met grote kindjes, moeten jullie ook op extra controle? Ons zoontje is 97cm en 16,5 kilo. Hij moet extra op controle doordat hij te groot is…

10 maanden geleden

Reactie op Bloempje011

Iedereen met grote kindjes, moeten jullie ook op extra controle? Ons zoont ...
ik niet maar hier kijken ze naar lengte vader en moeder en ondanks dat ze voor een meisje fors is zegt heg cb gaan ze haar daarop niet controleren

10 maanden geleden

ik niet maar hier kijken ze naar lengte vader en moeder en ondanks dat ze v ...
Wat apart dat het zo verschillend is. Wij zijn ook niet klein. En ze bmi is perfect. Ook goed in proportie

10 maanden geleden

Reactie op Bloempje011

Iedereen met grote kindjes, moeten jullie ook op extra controle? Ons zoont ...
Nee hier helemaal niet. Misschien omdat ik 175cm ben en vader 2m?

10 maanden geleden

Mijn dochtertje is 13,1kg en 87.5/88 cm dat is toch echt niet zwaar!? Ze is net iets boven haar lijntje (groeigids lijn) maar als ik naar haar kijk zie ik geen dik kind voor me😅