56 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Steefenf14
Wat voor dieetvoeding krijgt jouw kind? Mijn dochter weegt net zoveel, maar ...
Hij krijgt Nutrini creami, smoothiea en speciale melk. Echter is er bij ons meer aan de hand dan enkel licht gewicht en lopen wij al 2 jaar onder behandeling bij het ziekenhuis en 1 jaar bij het revalidatiecentrum. Dus er is medisch veel meer aan de hand waardoor hij vaak ziek is en met de dieetvoeding blijft hij stabiel ipv dat hij afvalt.
één jaar geleden
Mijn dochtertje is van 11 januari en is dinsdag naar het CJG geweest, ze weegt 10.2 kg en is 84.7 cm. Al mijn kinderen zijn wat kleiner en lichter. Maak me er geen zorgen over!
één jaar geleden
Reactie op Steefenf14
Wat voor dieetvoeding krijgt jouw kind? Mijn dochter weegt net zoveel, maar ...
Stagneert ze op haar groei, mijn dochtertje kreeg een doorverwijzing naar het ziekenhuis toen ze in haar groei ging stagneren. Vanaf toen onder controle bij een diëtist, en kregen we dieetvoeding.
één jaar geleden
Reactie op Anouk Michelle
Stagneert ze op haar groei, mijn dochtertje kreeg een doorverwijzing naar h ...
nee, ze volgt wel haar eigen lijn... daarom is er ook geen doorverwijzing denk ik.
10 maanden geleden
Iedereen met grote kindjes, moeten jullie ook op extra controle?
Ons zoontje is 97cm en 16,5 kilo. Hij moet extra op controle doordat hij te groot is…
10 maanden geleden
Reactie op Bloempje011
Iedereen met grote kindjes, moeten jullie ook op extra controle?
Ons zoont ...
ik niet maar hier kijken ze naar lengte vader en moeder en ondanks dat ze voor een meisje fors is zegt heg cb gaan ze haar daarop niet controleren
10 maanden geleden
ik niet maar hier kijken ze naar lengte vader en moeder en ondanks dat ze v ...
Wat apart dat het zo verschillend is. Wij zijn ook niet klein. En ze bmi is perfect. Ook goed in proportie