16 Reacties

één jaar geleden

Wij geven ook van organix kleine rijstwafels met appel en kaneel.

één jaar geleden

Reactie op Janine kamp

Wij geven ook van organix kleine rijstwafels met appel en kaneel.
Die zijn niet bepaald gezond...

één jaar geleden

Ik lees even mee, ook op zoek naar inspiratie. Ze krijgt nu vooral naturel rijstwafels, crackers, soepstengel of gedroogd fruit en heel soms een babybel kaasje omdat ze gek is op kaas maar dit verder niet echt krijgt. Dochter zit momenteel in een bah fase wat betreft groenten en fruit als tussendoortje, bij de hoofdmaaltijden eet ze dit dan wel weer goed!

één jaar geleden

Reactie op Bb2122

Die zijn niet bepaald gezond...
Oh nouja. Het valt voor mij onder de gezondere tussendoortjes. Ik heb niet zo naar “ waarvan suikers “ bekeken.

één jaar geleden

Zelf bananenbrood bakken! Hier vind ons mannetje dat echt lekker!

één jaar geleden

Hier gaat een eimuffin er soms ook in. Ei met tomaatjes, omeletkruiden en wat geraspte kaas in de oven. Soms maak ik een bordje. Tomaatje, komkommer en dan stukjes van plakje kipfilet erbij. Eerst gaat de kip op 🤭. Krentjes.

één jaar geleden

Gebakken omelet in stukjes werkt top hier! Eventueel met wat groenten erdoor. Van die breekcrackers met hummus ook. Mini mueslibollen, bananen, rozijntjes.. maar wij zitten ook in de fase: hoe ongezonder hoe groter de kans dat ze het eet. Dus voor haar het liefst: kaas, ijs, zoutjes😂

één jaar geleden

Rozijntjes, dreumeskoek, danoontje

één jaar geleden

Ik geef hier maiswafels ah 4 in een pakje ik eet er zelf 2 en zij ook

één jaar geleden

Zelfgemaakte bananenbrood, kwark of yoghurt? Rijstwafel met pindakaas of hummus

één jaar geleden

Hier vindt ze gedroogde cranberry’s lekker. Schijnen goed voor je gebit te zijn. En verder blokjes avocado. En ze is gek op koude erwtjes 🤣 ze is een hele slechte (groente) eter maar die eet ze wel, ze krijgt als tussendoortje een bakje erwtjes. Verder cracotte, maiswafel, beetje yoghurt, dreumeskoekje, melba toastje of zo’n lu mini cracker.

één jaar geleden

Rijstwafels met kruidenroomkaas. Maïs chipjes. Banaan is hij groot fan van. Plakje ontbijtkoek. Banaan pannenkoekjes (1 ei 1 Banaan kaneel 1 eetlepel bloem mixen en bakken) Rozijntjes. Gekookt eitje. Wrapje met kruidenroomkaas en dun plakje kipfilet. Dit is het momenteel hier een beetje. Komkommer, paprika, tomaat zulke dingen zijn ineens bah. eten alleen nog maar geprakt in stampot vorm alles los is ook bah ineens 🫣

één jaar geleden

Reactie op Miloutje

Rijstwafels met kruidenroomkaas. Maïs chipjes. Banaan is hij groot fan van. ...
Ohja de volkoren wrap met beetje roomkaas en avocado of kipfilet is ook favoriet inderdaad.

één jaar geleden

Mijn dochter eet regelmatig wat kikkererwten (uit blik). Verder kwam havermout-banaan koekjes in me op: banaan prakken, mengen met havermout, soort koekjes vormen op bakpapier en dan in de oven. Zou je ook nog wat gehakte noten doorheen kunnen doen.

één jaar geleden

Alles qua fruit vind hij lekker. Pas ook granaatappelpitjes ontdekt. Mais fingers Rozijntjes En lekker saai zonder wat er op maar hij vindt het lekker dus prima Rijstwafel naturel Cracotte

één jaar geleden

Volkoren dunne crackers van bolletje hebben een wat betere voedingswaarde dan cracottes en zijn qua structuur erg lekker.