14 Reacties

vor einem Jahr

Dochtertje is ook 21 maand en slaapt overdag op de creche van 12u30 tot 14u30 en ligt dan 's avonds om 18u30 in bed en slaapt tegen 19u en 's ochtens om 7u wakker (moeten haar wakker maken) en als ze thuis is slaapt ze van 12u tot 15u30 en ligt ze er 's avonds om 19u30 in en slaapt ze tegen 20u en dan 's ochtens wakker rond 8u Nu wij steeds een vast ritme aanhouden valt zij 's avonds binnen de 30min in slaap. Wat bij ons altijd helpt met in slaap vallen is een muziekje (word door onze babyfoon afgespeeld)

vor einem Jahr

Ons zoontje van 21 maanden slaapt overdag van 12.30 tot 14.30/15.00 en gaat om 19.30 weer naar bed... Meestal slaapt hij toch wel na 10 min / 15 min maar we hebben laatst wel een fase gehad van 2 weken ofzo waarbij het ineens 30 min / 60 min duurde voordat hij echt in slaap viel...

vor einem Jahr

Hier slaapt ze van 12.30 tot 14.00 ongeveer. Ze gaat dan rond 18.30/19.00 uur naar bed en slaapt binnen een paar minuutjes. Soms kletst ze nog wat in zichzelf maar dat duurt eigenlijk nooit langer dan 5-10 minuten.

vor einem Jahr

Binnen 15 minuten, zowel bij het middagdutje als s'avonds. Tuurlijk zijn er weleens uitzonderingen dat het even anders verloopt. Ze slaapt van ongeveer 12.30 tot 14.30 en van 18.45 tot 6.15

vor einem Jahr

Geen idee hoeveel maanden m’n dochter inmiddels precies is😉 in januari wordt ze 2 en slaapt binnen 5 minuten. Overdag van 12:00 tot 13:30 ongeveer en s nachts van 19:00 tot 7:00, soms 7:30

vor einem Jahr

'S middags slaapt ze binnen ca 10 minuten en 's avonds duurt het nu zo'n 20 a 25 minuten voordat ze echt slaapt. Ze ligt daarvoor wel rustig maar slaapt dan nog niet echt.

vor einem Jahr

Kan hier soms ook wel een uur duren. In de middag is hij altijd zo vertrokken maar in de avond d leggen we hem rond 18:30 in bed en hij slaapt nooit voor 19:00. Hij ligt dan nog te kletsen en doen, even ontprikkelen denk ik 😊

vor einem Jahr

Mijn zoontje gaat rond 12:00/12:30 naar bed en slaapt ongeveer anderhalf uur of 2 uur en gaat meestal rond half 8 naar bed toe en slaapt binnen 5 minuten. Is wel altijd heel vroeg wakker 😅

vor einem Jahr

20 maanden, slaapt de laatste 3 weken van 19.00 tot gemiddeld 08.00 en soms tot 08.45. Slaapt in de middag van 12.30 tot 14.30/15.00

vor einem Jahr

Hier een middagdutje van anderhalf uur. ‘s avonds gaat ze slapen tussen 8 en half 9. Tot 7u ongeveer. Ze valt eigenlijk altijd in 10 min in slaap. Dit kan ze eigenlijk nog maar een 3 tal maand zelfstandig daarvoor heb ik haar altijd in slaap gevoed. Maar dan ook was het eigenlijk Max een kwartiertje.

vor einem Jahr

Hier laten we d'r nog maar 60min slapen in de middag slaapt dan savonds met 15 minuutjes en slaapt dan 12 a 13 uur snachts. Slaapt ze 1.5 uur is ze heeel lang wakker en slaapt ze max 10 uur.. Echt bizar dat 30 minuutjes slaap zoveel uitmaakt

vor einem Jahr

Hier hetzelfde.. Overdag gemiddeld 1,5 uur. 13:00 tot 14:30 Ligt er s avonds 19:30 in en slaapt vaak 20:00/20:15 pas. In het weekend ligt hij wel eens later erin en slaapt dan in 10 minuten. Dus denk niet moe genoeg s avonds. Maar ach, als ik zeg gaan we naar bed? Loopt hij zelf naar boven en vind t wel prima. Heeft mij ook niet nodig met in slaap vallen ofzo. Ligt lekker 30/45 min zonder gejammer te kletsen en met zijn knuffels te spelen dus vind het wel prima. Heeft mama eerder avond 😂

vor einem Jahr

Onze dochter doet geen middagdutje meer. Weigert het al weken. We brengen haar ergens tussen 18-19uur op bed en ze valt, op een enkele uitzondering na, altijd direct in slaap

vor einem Jahr

Het middagdutje misschien iets opschuiven naar voren? Hier ga ik uit van een minimale wakkertijd van 5 uur smiddags en smorgens juist iets korter.