13 Reacties
één jaar geleden
Lekker laten slapen zeker als je hem niet weg hoeft te brengen of zelf moet gaan werken, hier precies hetzelfde bij mijn zoontje slaapt altijd na 5 min ofzo weer verder ook tot die tijd.. Ze moeten straks nog zo lang vroeg op staan 🙈
één jaar geleden
Ik zou er juist lekker van genieten zolang dat nog kan! Onze zoon moet helaas wel om 7/7.15uur wakker gemaakt worden 4 dagen in de week. De andere dagen moet ik hem ook wel om 8 uur uiterlijk uit bed hebben, anders is hij uit zijn ritme en slaat hij zijn middagdutje over. Dat is op zijn leeftijd nog niet zo'n goed idee. Dus uitslapen zit er hier helaas niet in haha.
En inderdaad, wat je zegt he.. later moet hij sowieso al. We moeten al zoveel in het leven, waarom nu al op zo'n jonge leeftijd 😬
één jaar geleden
Dit klinkt zo hemels met een dreumes die gemiddeld om 23:00 pas slaapt tot half 8 hahahha lekker laten slapen! 🤗
één jaar geleden
Wij hebben hier hetzelfde. Ik maak hem doordeweeks om uiterlijk 8.45 wakker. Dan zijn we 9.00 beneden en gaan ontbijten. Dit doe ik om een soort van ritme te hebben. En vaak zat als ik hem wakker maak krijg ik boos zijn speen en knuffel naar me toe gegooid. Hij is dan zo niet blij met me 😅. Maar doen we dit niet kan hij zo s'avonds pas om 22.00 gaan slapen. 🙈
In het weekend slapen we uit. Dat is meestal tot half 10/10 uur met uitschieters naar soms half 11. We plannen het dan ook echt zo dat we hem dan niet wakker maken. Hij laat ons weten wanneer hij eruit wil.
Hij gaat altijd 20.00 naar bed uiterlijk met uitschieters soms naar uiterlijk half 20.30. En ook dan speelt hij vaak nog even 20/30 min in zijn bed voor hij slapen. Leggen we hem eerder op bed breekt hij de boel af. Hij gaat uit zijn eigen naar de trap s'avonds.
Ik ga zelf echt niet om 7 uur al beneden zitten met een kind als we nergens heen hoeven. Dat komt later wel. Voor nu genieten we zelf ook hiervan over een paar jaar kan het vanzelf wel heel anders zijn.
Onze zoon is overigens nu 21 maanden en slaapt vanaf 10 weken al de nacht door tot deze tijden. Word ook weinig uit zijn eigen eerder wakker als 8.45.
één jaar geleden
Wij werken allebei en die van ons is om 6 uur eruit zodat ze kan eten enzo.
En mag blij zijn als ze 7 uur redt
één jaar geleden
Wat heerlijk! Zou hem zeker lekker laten slapen 😌 en als hij op een gegeven moment wel naar de opvang/peuterspeelzaal zou gaan dan kun je twee weken van tevoren beginnen met langzaam zijn tijden wat op te schuiven (vroeger naar bed en wat vroeger wakker maken), maar zolang dat niet ter sprake is zou ik het laten. Ook gewoon heeeel fijn voor jou zelf lijkt mij 😌🙏🏼