24 Reacties

één jaar geleden

Een dun wollen jasje aan en lekker een dekentje over de gordels van de autostoel heen😃

één jaar geleden

ik heb standaard een flufft fleece dekentje in de auto die krijgt hij direct om. en een muts die ik hem al binnen opzet 😊

één jaar geleden

Misschien een domme vraag maar waarom is het eigenlijk niet veilig?

één jaar geleden

Reactie op Shyla_

Misschien een domme vraag maar waarom is het eigenlijk niet veilig?
Omdat de winterjas voor ruimte zorgt tussen het lichaam en de gordel. De vulling van de jas. En stel je krijgt een aanrijding dan zorgt de klap daarvan voor beweging van het lijfje van je kind, dan wordt eerst de vulling plat gedrukt en daarna wordt je kindje tegen gehouden. Door die extra ruimte kan je kindje tussen de gordel door schieten met alle gevolgen van dien. En als je je kindje zonder winterjas vast maakt zit de gordel direct op het lijfje. En is er geen extra ruimte om de klap op te vangen. Hoop dat het zo duidelijk is uitgelegd en anders moet je het even Google.

één jaar geleden

Wij doen haar een fleecevest aan. Dun en toch warm.

één jaar geleden

Daar zat ik laatst ook mee. Wij hebben een lekkere dikke poncho (denk dat je het zo schrijft🙈) gekocht. Deze kun je bijvoorbeeld weer uit doen in de auto over het hoofdje maar je kan ook de gordels onder de poncho zelf vastmaken en dan de poncho er overheen laten vallen.

één jaar geleden

Wij hebben een vestje met wollen binnenkant gekocht, deze is een stuk dunner dan z'n winterjas maar toch lekker warm!

één jaar geleden

Ik doe wel een jas aan en een dekentje erover auto staat voor de deur en het is koud in de auto ik zit ook met jas in de auto. Als dit niet doe gaat me dochter jammeren van de kou. En ik wil me auto niet lang stationer laten draaien om op tr warmen het is slecht voor het milieu en anderen hebben hier ook gewoon last van in de ochtend

één jaar geleden

Niet, omdat het niet veilig is Als je een ongeluk krijgt en hard moet remmen kan je kindje uit de jas schieten

één jaar geleden

Niet, omdat het niet veilig is Als je een ongeluk krijgt en hard moet remme ...
Ik doe een dekentje over ze heen

één jaar geleden

Reactie op Lindax90

Ik doe wel een jas aan en een dekentje erover auto staat voor de deur en he ...
Een jas is niet veilig, dat is de vraag. Gaat nergens over stationair laten draaien?

één jaar geleden

Reactie op Meandu2452

Een jas is niet veilig, dat is de vraag. Gaat nergens over stationair late ...
Dat zou een optie zijn sommige mensen doen dat om bv de auto warm te laten draaien het gaat om de kou in de auto een deken vindt ik zelf niet warm genoeg voor in de auto. Voor lange ritten doe ik haar ook geen winterjas aan maar voor de korte stukken wel dus 10 minuten of korter

één jaar geleden

Reactie op Maris Baby 1

Daar zat ik laatst ook mee. Wij hebben een lekkere dikke poncho (denk dat j ...
Dit lijkt me een goed idee

één jaar geleden

Reactie op Lindax90

Dat zou een optie zijn sommige mensen doen dat om bv de auto warm te laten ...
Want op een kort stuk kun je geen ongeluk krijgen?😬😬

één jaar geleden

Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd z’n jas aandoe.. we rijden maar korte stukjes (Max 10 minuten), maar ik weet dat je ook dan een ongeluk kunt krijgen. Ik zorg wel dat ik de gordel echt heel strak doe. Een dekentje lijkt me wat lastig omdat hij die gewoon eraf gooit. Misschien moet ik eens kijken naar een warm vest wat niet al te dik is

één jaar geleden

Vandaag zo'n soort 'regenjas' gekocht. Is dun, maar kan geen wind doorheen en een warm stofje aan de binnenkant. Zo kan ik hem toch een jas aan doen, maar is het toch veilig 👌🏼

één jaar geleden

Een jasje van het merk Engel. Dun, maar wel lekker warm.

één jaar geleden

Reactie op LinLaRe88

Een jasje van het merk Engel. Dun, maar wel lekker warm.
Ik heb het Engel pak inderdaad. Dun en warm. Maar ook niet zweterig. Ideaal!!

één jaar geleden

Ik doe altijd een fleece vestje. Warm genoeg en dun.

één jaar geleden

Wij hebben een fleecevestje gewoon van h&m.