11 Reacties
één jaar geleden
Ons zoontje krijgt nog een flesje warme melk... Vorige week heeft hij ook antibiotica gehad, spuitje in de mond en meteen daarna de fles melk... Werkte hier perfect...
één jaar geleden
Update, de hoeveelheid antibiotica is gewoon te groot. Ik ga het proberen in drie keer verspreid over heel de dag te geven. Want ik heb nu ook geen idee hoeveel ze effectief al even binnen genomen of niet. Voel me zo radeloos :(
Ik wil dat mijn kindje beter wordt maar ik wil ook niet dat ze ziek wordt door de medicatie
één jaar geleden
Reactie op MonaSM
Update, de hoeveelheid antibiotica is gewoon te groot. Ik ga het proberen i ...
Dit zou ik eerst overleggen met een arts, het word niet voor niks zo voorgeschreven. Weet niet of het eenmaal daags is of meerdere keren maar anders zit er te kort tijd tussen.
één jaar geleden
Reactie op Kiimberley21
Dit zou ik eerst overleggen met een arts, het word niet voor niks zo voorge ...
Bedankt, ik ga maandag inderdaad naar mijn huisarts opnieuw gaan. Had een dokter van wacht al gesproken maar die zegt dat er geen andere behandeling is voor wat ze heeft. En ik wil niet zomaar beginnen te experimenteren met antibiotica, ze is nog maar 19 maanden :(
Alleszins bedankt voor de tips en de steun
één jaar geleden
Wat ellendig 😔 de antibiotica die ons zoontje krijgt hebben ze wat zoet gemaakt, die neemt hij heel makkelijk. Maar dat is maar 4ml per keer, dat scheelt denk ik ook. Maar als je dochtertje echt deze moet is dat wel balen zeg. Inderdaad met de huisarts overleggen. Hoe lang moet ze het krijgen? 13 ml is ook echt wel veel ja! Als het echt helemaal niet gaat lukken denk ik dat de enige optie nog is om het in het ziekenhuis via een infuus te geven.. maar daar moet je huisarts maar over nadenken wat de opties zijn.
Balen hè, je wilt zo graag het beste voor je kindje maar je kunt het ook niet dwingen 😣
één jaar geleden
Wat gek..zo bitter voor een kleintje..die mijn dochter nu al zeker 8 a 9x gehad heeft..vindt ze heeeeeeerlijk..en ik zou denk ik ook zo een fles leeg kunnen drinken..heb ooit een flesje laten vallen op een kleed..en heb nooit kunnen vinden waar precies.. en nu 4 a 5 maanden later ruik ik het af en toe nog..je zou niet kunnen bespreken haar iets anders te mogen geven?