Hoi lieve mama's,
Mijn zoontje, nu 21 maanden heeft een favoriet knuffeltje ( zijn beer ). Die gaat óveral mee op sleeptouw + hij slaapt ermee.
Dat betekend, dat deze aardig aan het verslijten is en deze mama géén reserve heeft. 🥺
Ik zoek al een hele poos stad en land af, stuim elke dag online, via google lens, op temu, ali, amazon,vinted, marktplaats, fb marktplaats, noem maar op ik heb denk ik alles wel gehad. + ik heb een aantal bedrijven gemaild 🫠
Ik ben radeloos.
Het is een knuffel van 25-27cm,
moet echt precies dezelfde zijn want heb beertjes gekocht die erop lijken maar daar wil die niks van weten.
Ik vind ze wel online, maar in een te groot formaat.
Foto 1 + 2 welke beer t is in nieuwe staat
foto 3 beer zoals die van mn zoontje nu uit ziet 🙈
https://www.bol.com/nl/p/bobbel-home-pluche-knuffelbeer-teddybeer-met-strik-creme-met-strik-31cm-leuk-geschenk/9300000165702254?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Is het deze?
Oh, erg verwarrend dat je dan dat item als foto toevoegt
Als je gewoon goed leest, dan staat er dat dit de knuffel is maar in de grote variant. En dan ik 'm zoek in de maat 25-27cm. Makkelijker word het niet toch? 🫢
Je hebt een online Facebook groep voor knuffels knuffel kwijt,gevonden,gezocht.
Daarin worden soms nog knuffels gevonden van 20 of 30 jaar geleden is het proberen waard
Mocht je hem echt niet kunnen vinden, hoop ik dat deze tip misschien helpt.
Mijn neefje heeft deze als favoriet, en die is altijd (iig afgelopen 5jr) op voorraad bij de HEMA, in 3 verschillende maten uit mn hoofd.
Ook al vind je dezelfde, ik denk dat deze ook niet geaccepteerd gaat worden. Mijn zoontje heeft gewoon dezelfde knuffel in zijn bed liggen en heeft er nog geen seconde naar om gekeken... Zijn eigen knuffeltje wat ook al heel veel geleden heeft is gewoon zijn echte knuffeltje... Dus gewoon lekker aan elkaar naaien als het nodig is, af en toe wat bijvullen en hopen dat je hem niet kwijt raakt 😉🙏🏻
Denk echt wel dat hij het gaat overleven hoor..
Ik zou toch echt gewoon een andere beer kopen die hethelfde eruit ziet..en deze langzaamaan introduceren..als hij niets anders heeft..zal hij deze uiteindelijk wel gewoon accepteren..
Altijd een gedoe met knuffels..ik heb die van mij 31jaar geleden gekregen..en nu begint die te verslijten en ik weet niet wat ik ga doen..als het helemaal gaat scheuren en etc..haha.
Succes met je zoektocht..hoop echt dat je er een tegen gaat komen die er oplijkt!
Is het geen optie om te zoeken naar iemand die knuffels repareert?