21 Reacties

één jaar geleden

Same here😄 laatste dagen doet ze weer beetje normaal!

één jaar geleden

Same here, en heel vroeg wakker in de ochtend wat normaal niet het geval is 😅

één jaar geleden

Reactie op Marlijnvanhees

Same here, en heel vroeg wakker in de ochtend wat normaal niet het geval is ...
Ah hoe pak je dat dan aan met het middagdutje? Rekken? Of bied je dan weer 2 dutjes aan? Ik wil er eigenlijk niet weer naartoe 😅

één jaar geleden

Hier slaapt ie eigenlijk gewoon niet meer. In slaapzak staand in bed, kletsen met knuffels, maar slapen ho maar ..😅 ben benieuwd of het een fase is of dat we het middagslaapje echt vaarwel moeten zeggen😅 (18 mnd)

één jaar geleden

Reactie op LvdVen

Hier slaapt ie eigenlijk gewoon niet meer. In slaapzak staand in bed, klets ...
Wauw, dat is wel erg weinig dan en vroeg lijkt me!? Wat is verder het ritme als die overdag niet meer slaapt?

één jaar geleden

Reactie op Meisje91

Ah hoe pak je dat dan aan met het middagdutje? Rekken? Of bied je dan weer ...
Ik hou het bij 1 dutje, ik ga niet terug naar 2 dutjes🙈 hij gaat nu rond 12.30 uur naar bed, langer lukt niet maar dat is ook prima

één jaar geleden

Reactie op Meisje91

Wauw, dat is wel erg weinig dan en vroeg lijkt me!? Wat is verder het ritme ...
Slaapt van 1900 tot 0630.

één jaar geleden

Hier heeft ze eigenlijk altijd zulke korte middagdutjes gedaan. Ik ben altijd in shock als ik lees 2,5 uur, 3 uur etc. Bij ons slaapt ze meestal 75-90 minuten. En heel af en toe maakt ze ineens een uitschieter, die we ook nooit zien aankomen 😂. Wij vinden het prima, ze is vrolijk en gezellig, dus het zal wel gewoon genoeg zijn voor haar ☺️

één jaar geleden

Er is een slaapregressie bij 18 mnd. Dus wie weet wordt het vanzelf weer langer!

één jaar geleden

Hier ook… al tijden eigenlijk. Wij vinden het erg lastig. Vaak poept ze dan en dan wil het helemaal niet meer. Geen idee wat we er tegen kunnen doen:(. Geen tips helaas… wij willen ook echt niet terug naar 2 dutten.

één jaar geleden

Oh toch nog een aanvulling. Onze dochter kan voor haar leeftijd heel goed praten/aangeven wat er aan de hand is. Ze heeft verteld het eng te vinden in bed. We gaan nu als ze wakker wordt en begint te huilen naar haar toe. Aai over de bol en zeggen dat we bij haar blijven en alles oke is. We zitten dan gewoon in de slaapkamer. Afgelopen dagen sliep ze daarmee verder. Wellicht kun je zoiets proberen.

één jaar geleden

Jup mag blij zijn als ze überhaupt in de middag slaapt op de opvang slaapt ze wel maar ook max 1.5 soms 2 uurtjes en dan is het ook klaar

één jaar geleden

Reactie op Shyla_

Same here😄 laatste dagen doet ze weer beetje normaal!
Hoe lang duurde dat?

één jaar geleden

Reactie op Meisje91

Hoe lang duurde dat?
Niet heeeel lang, 3 4 dagen ongeveer

één jaar geleden

Reactie op Shyla_

Niet heeeel lang, 3 4 dagen ongeveer
Ah oké, hier al langere tijd gaande 😅 Hoe lang slaapt ze nu weer? Hij houdt het er op zich wel op vol maar gun hem zoveel meer…

één jaar geleden

Reactie op Meisje91

Ah oké, hier al langere tijd gaande 😅 Hoe lang slaapt ze nu weer? Hij houd ...
Nu weer 2- 2.5 uurtjes ongeveer

één jaar geleden

Reactie op Shyla_

Nu weer 2- 2.5 uurtjes ongeveer
Oh wat fijn!!!

één jaar geleden

Hoe laat staan jullie kindjes op en bieden jullie het middagdutje aan?

één jaar geleden

Vandaag een uur en 5 minuten 🤨 Hoe pakken jullie dit aan met bedtijd ‘s avonds?

één jaar geleden

Reactie op Meisje91

Vandaag een uur en 5 minuten 🤨 Hoe pakken jullie dit aan met bedtijd ‘s av ...
Hier gewoon om 19.00 uur. Wij laten de duur van het middagdutje eigenlijk niet van invloed zijn op de bedtijd. Extreme uitzonderingen als een dag zonder dutje wegens omstandigheden ofzo daargelaten.