14 Reacties

één jaar geleden

Een warmere slaapzak? Die van mij ligt ook al in zijn winterslaapzak (wel mee de mouwen nog afgeritst) met daaronder een pyjama.. hij is erg warmbloedig maar wordt nu wel met de juiste lichaamstemperatuur wakker

één jaar geleden

Reactie op Annemijn87

Een warmere slaapzak? Die van mij ligt ook al in zijn winterslaapzak (wel m ...
Het is hier nog 21 graden waardoor een winterslaapzak me nog te warm lijkt… Hoe warm is het bij jouw zoontje? En hoe dik is de slaapzak?

één jaar geleden

Pyjama aan lijkt me dan een mooie tussenoplossing tot je overgaat op de winterslaapzak.

één jaar geleden

Reactie op Meisje91

Het is hier nog 21 graden waardoor een winterslaapzak me nog te warm lijkt… ...
Hier ook 21 graden en mijn zoontje sliep vannacht in een slaapzak 1,5 tog met een mouwloos rompertje en een katoenen lange pyjama.

één jaar geleden

Mijn zoontje voelde vanmorgen ook koud aan. Ligt in de zomer slaapzak van de Puckababy, wel met mouwen en een romper. Het is ook ineens wel flink kouder snachts op zijn kamer. Wij gaan een pyjama aan doen vanaf nu, en als het nog kouder wordt zijn herfst/lente slaapzak

één jaar geleden

Reactie op anne_b

Mijn zoontje voelde vanmorgen ook koud aan. Ligt in de zomer slaapzak van d ...
Doe je dan een lange mouw pyjama onder de puckababy zak met mouwen?

één jaar geleden

Reactie op Meisje91

Doe je dan een lange mouw pyjama onder de puckababy zak met mouwen?
Ja klopt!

één jaar geleden

Reactie op Meisje91

Ohhh echt! 21 graden joh? Waar woon jij?? Het is hier echt 14/15 graden Max en s’nachts zeker is het echt heel fris.. nee dan gaat mijn advies niet op voor jou 😛.. zou dan idd gewoon een hele pyjama eronder proberen!

één jaar geleden

Reactie op Meisje91

Of zo’n tussen seizoen slaapzak? Ik heb er zelf 3 in verschillende diktes - ook omdat ik altijd enorm puzzel met zijn temperatuur 🙈

één jaar geleden

Reactie op Annemijn87

Ohhh echt! 21 graden joh? Waar woon jij?? Het is hier echt 14/15 graden Max ...
Hahaha, ja het is hier nog niet heel koud in de nacht maar blijkbaar wel te koud voor hoe die lag denk ik. Wij wonen in Groningen maar hebben een woning van 2016 wat goed geïsoleerd is. Hebben nog geen kachel aan gehad. Ik zal eens kijken wat handig is voor komende nacht, denk toch een lange pyjama eronder…

één jaar geleden

Hier ook 21 graden op de slaapkamer. “Lente puckababy” met een lekkere pyjama.

één jaar geleden

Als je in het schema van puckababy kijkt dan zou het bij 20-22 graden inderdaad de lente zak met alleen een romper korte mouw moeten zijn, maar hier ook de ervaring dat dat te fris is! In een oud schema van ze stond ook de optie voor de (zomer) zak zonder mouwen met een korte mouwen romper en lange mouwen pyjamashirt + broek bij deze temperatuur. Dit is hier wel warm genoeg!

één jaar geleden

Reactie op -Jootje87-

Als je in het schema van puckababy kijkt dan zou het bij 20-22 graden inder ...
Precies dit heb ik hem aangedaan vanavond! Korte mouw romper + lange mouw en broek pyjama van Prenatal met de zomerzak zonder mouw. Met mouw leek me weer een beetje te… We gaan het zien 😅

één jaar geleden

Reactie op Birdsbees

Hier ook 21 graden op de slaapkamer. “Lente puckababy” met een lekkere pyja ...
En dan een lange mouwen pyjama(broek)?