7 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Cc85
Dat is bij ons 2 maanden geleden ongeveer begonnen. Wij hebben het middagdu ...
Hmm… heb je geen zwaar oververmoeid kind aan het einde van de dag? Hij loopt er hier echt bij als een zombie🫠
één jaar geleden
Hoi,
Hier weigert hij sinds een maandje af en toe ze middag slaapje. We proberen het 2x wilt hij echt niet, dan niet. Maar de dag erna proberen we het gewoon weer. Meestal slaat hij nu 1 a 2x per week ze slaapje over.
Hij is ook nog geen 22 maanden en vind het te vroeg om ze slaapje helemaal te schrappen.
één jaar geleden
Hier slaapt hij gelukkig tussen de middag nog wel, maar het in slaap vallen is sinds anderhalf week ineens drama. Eerder nooit problemen mee gehad en kon ik hem makkelijk weg leggen en sliep hij zonder te huilen. Voor zijn middagdutje is het 3/4 minuutjes huilen, prima kan nog. Savonds ben ik soms een uur met hem bezig. Erg vermoeiend…
één jaar geleden
Hmm… heb je geen zwaar oververmoeid kind aan het einde van de dag? Hij loop ...
De eerste week wel. Maar nu niet meer. Bij mij begon het ook met middag dutje ellende met in slaap komen. Toen werd hij steeds korter. En de avonden lastig in slaap komen. Soms wel tot 21u/21.30 was ik bezig. En dan werd ze vaak in de nacht wakker en in de ochtend heel vroeg. Tot ze een keer doordat we weg moesten niet had geslapen tussen de middag, en de nacht gewoon door sliep. Sindsdien hebben we het geprobeerd. En gaat t thuis en op de opvang wel goed. Ik heb ook geprobeerd te spelen met bedtijden en dutje korter. Maar hier werkte helemaal niks meer
Ik heb het meer dan 2 maanden geprobeerd.