20 Reacties
één jaar geleden
Tussen 06.00 en 06.30 wakker
12.30 slapen meestal 1,5 uur a 2 uur en om 19.00/19.30 op bed
één jaar geleden
Wakker rond 6:30 uur
Middagdutje om 12:00 uur, meestal tot 14:30/15:00 uur.
Rond 19:00 uur slapen
één jaar geleden
Lastig dat je zoontje wat korter slaapt in de middag en daardoor minder vrolijk wakker word. Is hij ook om 12.30 a 13.00 uur moe? Wellicht helpt het om hem ietsje eerder op bed te leggen... Aangezien hij een vroege vogel is zal hij ook eerder moe zijn denk ik. Ik merk bij mijn dochter altijd dat ze moe word rond 11.30 uur. Dan word ze wat hangerig en gaat wat wrijven in haar gezichtje. Ik leg haar vaak rond 12.00 uur op bed en zij slaapt dan tot +- 15.00 uur, soms iets langer, soms iets korter. Wanneer ik haar te laat op bed leg slaapt ze slechter. Ze word in de ochtend wakker om 07.00 uur en gaat in de avond om 19.00 weer naar bed. Hopelijk kan je hier iets mee 🤗
één jaar geleden
Hier ook maar max 1.5 uur zelfs dagen dat ze gewoon doorgaat en ooo hier rond 6 uur op.
Maakt hier geen verschil met vroeger of later naar bed brengen ze trekt haar eigen plan
één jaar geleden
Reactie op Femia007
Lastig dat je zoontje wat korter slaapt in de middag en daardoor minder vro ...
Ja eigenlijk begint hij al rond 11 uur, half 12 heel moe te worden, dus misschien is het inderdaad een hele goede tip! Ik was alleen bang dat hij dan ook weer zo kort zou slapen waardoor de namiddag weer zo lang voor hem zou worden. Maar ik ga het vandaag eens proberen om hem om 12 uur in bed te leggen 🙏🏻
één jaar geleden
Reactie op Jensss
Ja eigenlijk begint hij al rond 11 uur, half 12 heel moe te worden, dus mis ...
Ik hoop heel erg dat het helpt 🤗 ik zou zeggen hou dat een aantal dagen even vol, hij zit nu natuurlijk in een bepaald ritme, het kan soms even duren voor dat je resultaat hebt. Heel veel succes 💪
één jaar geleden
Reactie op Jensss
Ja eigenlijk begint hij al rond 11 uur, half 12 heel moe te worden, dus mis ...
Onze knul heeft dit ook ja.. half 7/7uur uit bed..
Rond 10.30 al de eerste verschijnselen, 11 u ogen wrijven en 11.30u uiteindelijk zelf maar de trap oplopen om naar bed te gaan. Slaapt uiteraard maar 1.5 uur (dus tot 13u/13.30uiterlijk) maar trekt het in de middag wel 100% beter om langer wakker te zijn dan in de ochtend. Ik vind het heerlijk, zo hebben we ook echt iets aan de middag.
één jaar geleden
Hier rond 7 uur wakker. Dan is ze rond half 11 wel weer moe. Geeft dat dan ook wel aan. De ene keer slaapt ze maar een uurtje andere keer weer langer. Max 3 uurtjes. Dan rond 19:30 weer op bed.