24 Reacties

één jaar geleden

Oh dit is hier ook drama, terwijl ze verder helemaal geen druk kindje is. Hier helpt het als mijn man een rustige activiteit met haar doet (boekjes lezen vindt ze geweldig) en haar dan echt goed afleidt. Dan kan ik knippen. Maar inderdaad, soms zijn dat maar een paar vingers. Dan proberen we het na een paar minuten weer en meestal komen we er zo wel 😂. Succes!

één jaar geleden

Heb wel eens gehoord om het te doen als je kindje slaapt. Geen idee of het werkt

één jaar geleden

Reactie op Rooy93

Heb wel eens gehoord om het te doen als je kindje slaapt. Geen idee of het ...
Dat durf ik niet aan haha, als hij wakker schrikt van iets is hij altijd meteen helemaal overstuur 🙈 heb het inderdaad ook voorbij zien komen, maar probeer het liever niet..

één jaar geleden

Hier ook een erg onrustig mannetje. Nagels knippen is echt een uitdaging. Sowieso probeer ik 1 keer handen te doen en 1 keer voeten. Nooit achter elkaar. Wij doen het op de bank, voor de tv. Ik vertel wat ik ga doen en nu we dit zo vaker doen, lijkt hij het steeds beter te begrijpen en wordt hij iets rustiger. Soms wil hij ook niet en is t na 2 nagels klaar. Dan een andere keer maar de volgende 2 en zo door.. 🤭. Het blijft een lastig dingetje hoor!

één jaar geleden

Hier ook een heel actief mannetje en het lukt me soms ook niet of maar een paar nagels 😅

één jaar geleden

Electrische nagelvijl en er dan een spelletje van maken dat het trilt en grappig is.

één jaar geleden

Elektrische knipper is hier de oplossing!

één jaar geleden

Goede tip die elektrische vijl! Welk merk hebben jullie?

één jaar geleden

Reactie op Miloutje

Electrische nagelvijl en er dan een spelletje van maken dat het trilt en gr ...
Oh dit klinkt goed, hij vind de elektrische tandenboratel ook geweldig 😂 Wat voor een gebruik je?

één jaar geleden

Reactie op anne_b

Goede tip die elektrische vijl! Welk merk hebben jullie?
https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B08P8FQ28B?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_image Ik heb deze. Dacht koop geen dure hij was wel 3 euro goedkoper als nu toen. Wij doen onze eigen nagels er ondertussen ook mee. Al vanaf april. Gebruiken hem wekelijks.

één jaar geleden

Reactie op jipjvw

Oh dit klinkt goed, hij vind de elektrische tandenboratel ook geweldig 😂 W ...
Linkje in de reactie hierboven. Was wel 3 euro goedkoper eerst

één jaar geleden

Ik knip al maanden de nagels wanneer hij slaapt. Ik wacht even totdat hij in een diepe slaap zit en dan in een paar minuutjes snel alle vingertjes langs.

één jaar geleden

Ik doe het op het aankleedkussen. Afleiden met speen/speeltje..

één jaar geleden

Reactie op Merelx88

Ik doe het op het aankleedkussen. Afleiden met speen/speeltje..
Mijn zoontje wil niet meer rustig op het Aankleedkussen liggen, die draait dan constant om. Geef hem altijd iets te spelen of afleiding tijdens verschonen en omkleden maar het is een heel ‘gevecht’ 😂

één jaar geleden

Ik doe het als ze slaapt. Dan leg ik haar bij mij in bed en als ze ver weg is kan ik alle nagels knippen.

één jaar geleden

Ik doe het na zijn badje op het aankleedkussen. Hij is dan wat loom geworden en dan geef ik een speeltje dat hij weinig ziet, zodat zijn aandacht daar is. Ik doe dan zijn voeten. Mijn vriend doet het op de bank voor de tv en houd hem stevig vast. Onze kleine accepteert dat gelukkig.

één jaar geleden

Wij hebben van bij start een electrisch vijltje gebruikt. Is ze nu helemaal gewoon. Maakt een geluidje en trilt wat op der vingertje en daardoor is ze gefocust. En oh ja, wij hebben een kind dat van alles een spel maakt en zich na paar minuten op iets anders richt. Maar dit is ze zo gewoon. Plus, minder risico op kwetsuren moest ze zich toch wegtrekken dan bij knippen. Succes!!

één jaar geleden

Wij gebruiken een papiervijltje.

één jaar geleden

Papa zingt liedjes en doet druk zodat hij onder de indruk is en ondertussen hou ik hem in de houdgreep en doe de nagels....

één jaar geleden

Hier ook veel moeite! Doe elke keer 1 handje of voetje per keer. Probeer haar met een speelgoed in het andere handje bezig te houden.. soms is er geen beginnen aan en soms kan ik opeens heeeeeeel snel 5 vingertje doen 🤣