9 Reacties

21 dagen geleden

Ik zeg bijna 2 , hij 2 en paar maanden haha maar heeft geen meerwaarde denk de leeftijd bij wat ik vraag 🙈

21 dagen geleden

Het ziet eruit als een stukje spanning (in het lichaam) opbouwen/afbouwen?

21 dagen geleden

Reactie op Elineeeeeeeeeee

Het ziet eruit als een stukje spanning (in het lichaam) opbouwen/afbouwen?
Hoe bedoelt u met opbouwen/ afbouwen ?

21 dagen geleden

Reactie op Maxxime

Hoe bedoelt u met opbouwen/ afbouwen ?
Zeg maar 'je' hoor. Het lijkt een soort overstrekken. Het zou verschillende oorzaken kunnen hebben. Stress/spanning, pijn door bijvoorbeeld reflux. Maar ook 100 andere dingen. Als je je zorgen maakt zou je altijd langs een osteophaat/huisarts kunnen gaan. Als je verder niks merkt of er niks geks is zou het ook kunnen dat hij het gewoon fijn vind om te doen. Mijn broer deed dit vroeger ook, hij bleek autistisch te zijn. Is maar een voorbeeld hoor, wil zeker niet zeggen dat dat bij hem ook zo is.

21 dagen geleden

Reactie op Elineeeeeeeeeee

Zeg maar 'je' hoor. Het lijkt een soort overstrekken. Het zou verschillen ...
Bedankt voor je reactie kan ik zeker wat mee 😊

21 dagen geleden

Reactie op Maxxime

Bedankt voor je reactie kan ik zeker wat mee 😊
Fijn, succes!😊

21 dagen geleden

Pakt hij ook vaker zo zijn knie dan vast? Het is namelijk zo dat de knie schrijven zich aan het ontwikkelen zijn op deze leeftijd en ze daar dus een soort van groeipijnen van kunnen krijgen. Ons zoontje heeft hier namelijk met enige regelmaat ook last van, ook overstrekken en erbij huilen. Hij heeft het echter wel niet overdag maar hij word er wakker van en geeft ook duidelijk "auw" aan. Mogelijk zou het zoiets kunnen zijn?

21 dagen geleden

Ik vind het een heftige overstrekking. Hoe verloopt zijn prikkelverwerking? Kan hij goed tegen prikkels, of is hij er gevoelig voor? Het kan zijn dat hij dit doet om spanning kwijt te kunnen / te ontladen. En daarmee dus een signaal van overprikkeling. Herken je dat?

18 dagen geleden

Kan ook rusteloze benen zijn, dat duidt vaak op een vitamine tekort. Uit m'n hoofd vitamine B maar corrigeer met als ik het fout heb. Misschien kun je dit bij de huisarts nagaan?