35 Reacties
4 jaar geleden
Heyy
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Moet je eerlijk zeggen dat ik het ook een keer heb gedaan
Gewoon doen als je drang echt zo erg is
4 jaar geleden
Haha ik zou zeggen lekker doen! Ik heb ook af en toe haring gehaald en een broodje makreel. Enjoy!
4 jaar geleden
Ik had gelezen dat die kwik alleen zit in verse tonijn maar niet in die uit blik. Dus dat je tonijn uit blik gewoon kan eten. Heb de hele tijd gewoon tonijn gegeten.
Ik Google het nu en zie idd dat sommige sites zeggen helemaal niet eten sommige zeggen niet overmatig beetje vaag. Hopelijk hebben m’n baby’s nu geen slechte stoffen binnen gekregen 😭 Maarja als antwoord op je vraag ik heb het dus wel gegeten maar geen idee of dat nou wel goed was.
Ga het morgen ff aan het arts vragen ben benieuwd nu
4 jaar geleden
af en toe is volgensmij niet heel erg.. Ik heb de hele zwangerschap opgelet en 1 x in paar maanden op restaurant een medium biefstuk gegeten en 2 weken terug stokbroodje martino.. gewoon doen! als het maar niet elke dag is
4 jaar geleden
Kan echt geen kwaad als je het maar niet dagelijks in grote hoeveelheden eet.
Ik had laatst zo een trek in zalm sushi en br makreel maar in zwanger hap app staat het in het rood. Dus ik toch even aan de vk gevraagd ze zegt van 1 keer in de zoveeltijd dat eten kan echt geen kwaad en ik ben ook in me laatste trimester dus die 1ne br makreel en zalm sushi kan geen kwaad😁
4 jaar geleden
Tonijn uit blik mag je sinds kort weer eten niet in overmate
Hier dus ook pizza Tonijn op en zelfs tonijnsalade op me broodje heerlijk!
4 jaar geleden
Advies is paar weken terug in de app zwangerhap aangepast. 1x in de 2 weken mag je het eten
4 jaar geleden
Mmm het is weer terug aangepast ik zie het ook niet meer staan 😅
https://community.24baby.nl/forum/zwanger/tonijn-eten-LxgR7N
Kijk in dit forum kan je zien dat het wel mocht..
4 jaar geleden
Pizza tonijn mag. Zoals gerookte zalm als je dit bakt of dergelijke kan je dit ook eten vanaf zoveel graden weet nu niet precies hoeveel… het zit in de oven dus het is genoeg verhit geweest