4 Reacties

één jaar geleden

Herkenbaar.. ondertussen bijna 22 maanden en nog steeds amper woordjes. Probeer me er niet te druk in te maken, komt wel 😊

één jaar geleden

Ons zoontje van 21 maanden heeft ook nog niet zo'n vlotte babbel hoor... Hij is druk doende met het leren van woordjes en hij kan er wel al een tiental zeggen maar zijn woordenschat is toch nog behoorlijk beperkt... Het komt vanzelf denk ik maar, uiteindelijk leert iedereen praten toch...

één jaar geleden

Ons zoontje van 21 maanden brabbelt alleen, praat ons wel met sommige (niet altijd) woordjes na zoals papa, mama, die maar dat is het. Heb er van familie veel commentaar over gehad maar ik laat het maar. Als het cb er iets over zegt dan zullen we er wel iets mee gaan doen maar ze doen het allemaal op hun eigen tempo.

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde.. zoontje van bijna 20 maanden zegt alleen papa, mama en die. Ik probeer me niet al te druk te maken.. voor je t weet kletsen ze de hele dag door 😊 mocht je je echt zorgen maken, gewoon even naar t cb bellen. Wie weet hebben die goeie tips om het te stimuleren