6 Reacties

茅茅n jaar geleden

Zeker, we zijn enkele maanden geleden begonnen met een grove noppen puzzel van 4 stukken en zo steeds naar moeilijkere versies. Inmiddels kan ze alle noppen puzzels die we in huis hebben zelfstandig maken.

茅茅n jaar geleden

Ja al maanden. Rond haar eerste verjaardag maakte ze al veel houten puzzels zelfstandig. Ze vindt het nog steeds heel erg leuk!

茅茅n jaar geleden

Nee, hier niet het geval... De interesse is er gewoon nog niet bij hem... Wel een paar keer geprobeerd maar na een minuut ligt de focus alweer op iets anders...

茅茅n jaar geleden

Ja al een poos. De houten vormen puzzels vind hij erg leuk. En deze puzzels zijn ook goed te doen. https://www.bol.com/nl/nl/p/ravensburger-op-het-werk-my-first-puzzels-2-4-6-8-stukjes-kinderpuzzel/9200000073344476/?bltgh=gHta38m1TPEmg0RtSn1Prw.2_17.25.ProductPageUrl

茅茅n jaar geleden

Yes de houten puzzels met knopjes legt ze allemaal. En we hebben puzzel van Bing met 2, 3, 4 en 5 stukjes in 1 doos die kiept ze om sorteert ze en maakt dus. Dus moeilijkere gekocht met 4, 6, 8 en 10 stukjes en daar maakt ze de 4 en 6 van! De grotere had ik nog even weg gelegd

茅茅n jaar geleden

Wat leuk al die verschillende verhalen 馃榿 Hier ons verhaal en dus beetje de reden dat ik andere verhalen zocht馃き Ons zoontje had lange tijd helemaal geen interesse. Was echt een kind van rennen, klimmen, klauteren馃き Tot een week geleden. Wij waren bij de grootouders van mijn man en oma had een puzzel voor die kleine neergelegd. En sindsdien is hij verkocht 馃ぃ Maar ik verbaas mij gewoon dat hij binnen 茅茅n 谩 twee dagen van niets naar een 8 stukken noppen puzzel is gegaan馃き馃榿