5 Reacties
6 maanden geleden
Hier ook een dochter met veel behoefte aan nabijheid van mama met in slaap vallen. Ze slaapt daarom afwisselend bij mij of in eigen bed, per dag bekijk ikwat ze wil. We slapen eigenlijk altijd door. Ze ligt vaak heel dicht of tegen mij aan. Zolang we allebei een goede nachtrust hebben, vind ik het helemaal prima.
6 maanden geleden
Hier ook de fase van lage bedjes en eruit stappen, middagdutjes te kort of overslaan en daardoor de ochtend om 5 uur starten.
We leggen ze soms al tegen 18.00 uur op bed, blijven er op de gang bij tot het stil is en ze niet uit bed komen. Het is Eén marathon en vroeg of laat zitten we weer in een ritme hoop ik
6 maanden geleden
Ik denk dat het echt per kind verschilt, helaas heeft die van mij exact hetzelfde. Ik heb geprobeerd te slaap trainen (met pijn in mn hart) uiteindelijk opgegeven. Ik ben nu zwanger van een tweeling en moet bijna bevallen, ik kan je zeggen.. hij ligt nog steeds naast me😹. De tweeling gaat iig gelijk in hun eigen bed, maar met mn zoon kregen we hem echt met geen mogelijkheid in zn eigen bed. Ik heb me er nu maar soort van bij neergelegd en denk joh, het komt wel. We worden vooral zo gek gemaakt door alle moeders met perfect slapende kinderen die allemaal in hun eigen bed liggen en van 19-7.30 slapen. Die van mij wordt DIRECT sochtends wakker als ik opsta, dus er is ook geen sprake van me-time even sochtends, maar direct met de peuter gezellig samen 😜😜
6 maanden geleden
Bij ons was speen de boosdoener! Wij dachten dat ie ermee beter sliep, maar juist niet! 2 hel nachten, en was klaar! Nu hele nachten door met 2.5 pas