58 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Anoniem10
Zo fijn om te lezen dat we niet alleen zijn 😅 zo voelt het soms wel...
Vo ...
Bij ons werkt helaas wiegen of troosten niet. Zodra je haar dan neerlegt is het overnieuw ellende. Dus of wachten tot ze ophoudt met huilen en soms een flesje als ze echt heel erg over de zeik is. Dat is helaas het enige wat hier werkt. Het is een ellendige periode vind ik hoor!
één jaar geleden
Pfff heb nog steeds een wakker wordend meisje die moeilijk terugslaapt! Eerst werd ze wakker en toen had ze gepoept, ik denk dat het komt door haar onderste kies. Ze sliep toen wel snel door maar nu wordt ze de 2e keer wakker dus gaf haar wat water maar nee! Ze huilt niet ze jengelt niet ze is echt alleen aan t brabbelen en dit kan gewoon een uur duren.
één jaar geleden
Reactie op Shyla_
Pfff heb nog steeds een wakker wordend meisje die moeilijk terugslaapt! Eer ...
Pfffff vermoeiend he!
'Gelukkig' huilt of jengelt ze er niet bij.
Hier was het vannacht 8x!!!! Gillen en krijzen waarvan ze 2x zelf weer is gaan slapen 😴
Houdt dit ooit nog eens op😅 ik wil slapen 🤣
één jaar geleden
Ohh wat fijn om jullie ervaringen te lezen, wij zijn ook radeloos. Ieder kwartier wordt ze wakker, tenzij we haar een warme fles geven. Fijn dat er een oplossing is, maar niet echt ideaal… sterkte allemaal!
één jaar geleden
Hoe doen jullie het met werk de volgende dag? Ik ben kapot, kan me moeilijk concentreren.
Mijn man kan ook niet helpen, kleine wilt alleen mama anders blijft hij krijzen. Hij weigert soms zijn flesje (wilt dan alleen borstvoeding) en als hij het toch pakt dan moet je maar hopen dat hij dan echt rustig blijft want anders wordt het krijzen-hoesten-brakken en dus... Schoonmakenronde voor ons.
Maaaaaaaan dit is pittig!!!
één jaar geleden
Reactie op HeyBooBoo
Hoe doen jullie het met werk de volgende dag? Ik ben kapot, kan me moeilijk ...
Ik werk in het onderwijs dus ik heb nu 'gelukkig' vakantie. Maar ik merkte voor de vakantie wel dat als ik maar bezig bleef dan ging het wel. In de avond dan wel helemaal kapot. Ik ga vaak gelijk met de kinderen naar bed. Kijk dan de avond tv in bed ipv op de bank en als ik in slaap val dan is het maar zo. Dan lig ik alvast op de juiste plek 🤣
één jaar geleden
Reactie op Shyla_
Mama's hoe gaat het bij jullie? Ik denk dat we nu pas de piek hebben met de ...
En dit kan dan echt 2 uur lang duren. Ze slaapt echt ontzettend laat hierdoor! We doen exht van alles! Na een tijdje controleer ik zelfs of ze heeft gepoept want dat gebeurde de afgelopen tijd echt vaak! En dan daarna geef ik nog weleens water! Pff niks helpt
één jaar geleden
Reactie op Shyla_
En ga je altijd gelijk terug of laat je der echt even wachten. Ons zoontje heeft ook periode gehad dat die dat deed. Ik ging altijd 1 keer terug deed die het daarna weer liet ik hem echt even miepen. (Hij huilde niet) daar werd die dan vanzelf moe van. Dan gaf ik het naar een tijdje en dan was t oke en ging die slapen..
één jaar geleden
Reactie op Shyla_
Heftig he!! Man man, deze is wel echt extreem hoor haha!
Ik zal karma wel weer oproepen door het uit te spreken, maar van de afgelopen 4 nachten heeft ze er 3 GESLAPEN 😱 (en die ene nacht dat het wel drama was had ze per ongeluk paprika gegeten dr dag ervoor en daar reageert haar buik nogal op 😅).. het lijkt erop dat we na 15!!! Weken weer op weg zijn naar rust 😴🤞
één jaar geleden
Reactie op Kiimberley21
En ga je altijd gelijk terug of laat je der echt even wachten. Ons zoontje ...
Oeee ik kreeg geen meldingen ik zie jullie berichten nu pas 😳 ik wacht trouwens zeker ik ben ook weleens direct naar der toe gegaan maar daar ben ik snel meegestopt zodat ze weet dat ze het niet meer moet doen... mijn dochtertje huilt ook niet echt, het is meer jengelen 🤕 is ook erg vervelend om aan te horen via de cam.
één jaar geleden
Reactie op Anoniem10
Heftig he!! Man man, deze is wel echt extreem hoor haha!
Ik zal karma wel ...
Jaaa ik dacht dat het bij ons voorbij was met af en toe s nachts wakker zitten in haar bedje maar nee !!! Het is nu echt iets erger want haar hele ritme is weg! Ze slaapt nu iets later in de avond en dan ook laat wakker in de ochtend. Want om 5 uur werd ze wakker en sliep ze bijna een uurtje niet, en dan valt ze in slaap en gaat ze die ene uur inhalen plus die van de avond omdat ze laat slaapt! ... ik ga vandaag haar middagdutje skippen of ik ga haar wakker maken als ze een uurtje heeft geslapen zodat het misschien 's avonds weer goed gaat! Tot 20.30-21.00 met een dreumesje zitten is echt zooo vermoeiend.. ik hoop dat ze er goed op gaat reageren zodat haar ritme weer goed is
één jaar geleden
De afgelopen 2 weken was het bij ons ook weer moeilijk met naar bed gaan. Daarom vond ik het extra spannend dat we deze week op vakantie zouden gaan. En de eerste avond was het echt ook dramatisch, huilen is niet meer het goede woord. Het was echt gillen, krijsen, stampen. Terwijl ik er gewoon naast zat en daarna zelfs hem op schoot nam. Hij bleef maar naar de deur wijzen dat hij weg wilde. Ik had alles al meegenomen van thuis om het zo goed mogelijk te laten verlopen maar blijkbaar was dat niet echt genoeg. Toen hij eindelijk rustig was, heb ik hem toch alleen kunnen laten op zijn kamer, toen heeft hij nog 1.5 uur liggen kletsen (niet overstuur). Vanavond maar 5 min jammeren maar wel 2-2.5 u (!!😳) liggen kletsen. Geen idee of hij dit thuis deed, hier is het super gehorig en thuis zou de babyfoon hier niet op aan slaan. Het verbaasde mij wel enorm maar twijfel nu of hij dit misschien al heel lang doet 🤭 Helaas is hij wel gewoon om 7u wakker. Op zich prima maar voorheen sliep hij naar mijn weten van 19 tot 7u en nu van 21.30 tot 7u, scheelt toch een paar uurtjes slaap voor hem en daar wordt hij over het algemeen niet gezelliger van 😅 hopelijk wordt het thuis weer snel een beetje rustig allemaal...
één jaar geleden
De afgelopen 2 weken was het bij ons ook weer moeilijk met naar bed gaan. D ...
Hier dus ook als ze in bed ligt gaat ze kletsen! Vanavond niet want ze heeft vandaag niet in de middag geslapen, beetje bewust en onbewust gedaan (ingewikkeld deze dagen) Maar als ze dus haar middagdutje heeft gedaan gaat ze 's avonds echt niet makkelijk slapen en dit was voorheen echt niet zo. Zonder middagdutje heeft ze door de dag moeite dus ze heeft daar wel behoefte aan. Ik wacht echt totdat deze periode voorbij is.
één jaar geleden
Reactie op Shyla_
Hier dus ook als ze in bed ligt gaat ze kletsen! Vanavond niet want ze heef ...
Lastig he! zonder middagslaapje weet ik niet hoe gezellig het hier blijft😅 maar ik had ook de neiging om hem minder te laten slapen of later naar bed te brengen. Maar ja als hij om 20u gaat slapen en dan 2-2.5u wakker blijft en ook alsnog iets voor 7u wakker wordt, dan wordt de nacht wel heel kort. Ik merk dat dit eigenlijk al te kort is. Zou het wel fijn vinden als hij snel wel weer iets meer slaapt. De driftbuien zijn nu mede door de vermoeidheid heel snel aanwezig 😮💨
Succes nog even, ben benieuwd hoe lang dit weer duurt!