17 Reacties

10 maanden geleden

Heel goed. Toch wel vast slaap ritme overdag en avond rond 19.00 uur op bed. Tweeling slaapt samen op hun eigen kamer. Ochtend start tegen 7 uur weer

10 maanden geleden

Onze dochter slaapt sinds ze 9 à 10 maanden was op haar eigen kamer. Daarvoor sliep ze overdag wel al op haar eigen kamer, maar ‘s nachts nog bij ons op de kamer. Ik had haar liever al eerder op haar eigen kamer gehad ‘s nachts, maar ze werd om de haverklap wakker als ze haar speen kwijt was, dus het was voor mijn eigen nachtrust fijner als ze naast me lag in haar wiegje tegen mijn bed aan. Toen ze zelf haar speentje kon pakken en weer in kon doen ‘s nachts is ze op haar eigen kamer gaan slapen en dat ging gelijk heel goed. En nog steeds gaat het heel goed. Alleen als ze ziek is moet ik er ‘s nachts weleens even heen, maar anders slaapt ze altijd gewoon door.

10 maanden geleden

Zoontje van net 2 slaapt in zijn eigen ledikantje in zijn eigen kamer. Hij doet een dutje van 12.30 tot 15.00 en in de nacht van 19.30 tot 8.00. Het slapen gaat hier nu zonder problemen en hij slaapt goed door.

10 maanden geleden

Dochtertje van 2 slaapt in eigen ledikantje bij mij op de kamer. Wordt meestal rond 3 u snachts wakker en wil dan bij mij in bed verder slapen, wat we beide heel fijn vinden 😌

10 maanden geleden

Hij word de 27e, 2 jaar. Slaapt op zijn eigen kamertje, in zijn ledikantje. van 19.00/19.30 tot 07.30/08.00. Smiddag slaapt hij van 13.00 tot 14.30 +-. 🤗🧸

10 maanden geleden

Zoontje tot 4.5/5 maanden bij ons op de kamer. Daarna in zijn ledikant. Sinds een klein poosje grote bed van 90×210 en hij sliep meteen zoveel beter als in zijn ledikant. Om 20.00 beginnen we het bed ritueel en hij slaapt door tot 8.30/9.00 soms half 10 nu de laatste weken. Overdag wil hij soms wel naar bed. Soms niet. Dit geeft hij nu zelf aan. Wil hij wel dan slaapt hij ongeveer 1 uurtje. Op bed is op bed en hij komt er ook niet uit mits er echt iets is. (laatst had hij gespuugd en een keer toen bleek hij koorts te hebben) Januari is hij 2 jaar geworden.

10 maanden geleden

onze dochter 2 februari 2 jaar, slaapt in middag 12:15 tot 14:15 in d'r eigen kamer ledikant, avond 19:30 tot 07:10 in onze kamer in camping bedje.. hele strijd ze wilt in de avond niet meer in d'r eigen kamer slapen! iemand tips?

10 maanden geleden

Reactie op Maltie

onze dochter 2 februari 2 jaar, slaapt in middag 12:15 tot 14:15 in d'r eig ...
wat is de reden dat je dat zou willen, is het lastig dat ze bij jullie op de kamer slaapt?

10 maanden geleden

Reactie op Daniëllax

wat is de reden dat je dat zou willen, is het lastig dat ze bij jullie op d ...
hi ze word wakker als ze ons hoort omdraaien, onze wekker.. ik slaap zelf slecht als ik haar hoor omdraaien enz.. m'n vriend snurkt dus ben ik bang dat ze daar niet goed van kan slapen

10 maanden geleden

Reactie op Maltie

onze dochter 2 februari 2 jaar, slaapt in middag 12:15 tot 14:15 in d'r eig ...
Slaapt ze wel goed als ze bij jullie op de kamer slaapt?

9 maanden geleden

Mijn zoon slaapt nog steeds naast mij, we hebben het tal van keren in zn eigen bed geprobeerd maar merk dat hij echt mijn nabijheid zoekt, dus voor nu is het prima. Ben wel zwanger van een tweeling, dus hopelijk hou ik het ook vol. De tweeling gaat direct samen in hun eigen bed want ze hebben elkaar gelukkig😅

9 maanden geleden

Babybed is bij ons op kamer omdat we maar 1 slaapkamer hebben. Middagdutje en begin van de avond in eigen bed. Meestal eindigt hij ergens in de nacht tussen ons. Af en toe slaapt hij door tot de ochtend.

9 maanden geleden

Reactie op LMGbaby

Slaapt ze wel goed als ze bij jullie op de kamer slaapt?
Nee ze word wakker als m'n vriend in z'n slaap ligt te draaien/ snurken..staat ze steeds recht op naar ons te kijken en dan gaat ze weer liggen..

9 maanden geleden

Heel kort in de tweelingwagen op onze kamer gehad. Met 8 weken ben ik gaan oefenen in hun bedjes. Ook voor de nacht. Ze eindigden heus wel eens tussen ons in, maar met een tweeling is dat op een gegeven moment niet meer te doen. Wellicht hebben ze elkaar maar ze slapen altijd in hun eigen ledikant op hun eigen kamer

9 maanden geleden

Eigen kamer na 2.5 maand ik werd gewoon wakker van al dat geluid. Nu veel nachtmerries dus vaak eindig ik of bij haar of zij bij ons. Ledikant sinds ze 21 maanden is omgebouwd naar een echt bed

9 maanden geleden

Mijn zoontje sliep al met 2,5 weken in zijn eigen kamer en nu sinds 3 weken in zijn peuterbed en dat gaat super goed!

6 maanden geleden

Nieuwe blije update: vanaf afgelopen vrij slaapt onze dochter in d'r eigen kamer,beiden slaapjes na zo'n lange tijd! Met toeval moest vriendin even oppassen en naar bed brengen...en wat denk je? Mevr zei opeens: eigen kamer slapen..toen heeft ze daar geslapen,hele nacht goed gegaan! Wij hebben gelijk camping bedje van onze kamer verwijderd,met als boodschap: bedje is weg dus nu moet je in eigen kamer slapen En ze slaapt nu eigen kamer, word wel n keer in nacht wakker of eerder in avond maar gewoon knuffel geven en weer laten liggen met knuffel en tuttig, soms vraagt ze Nachtlampje aan dat vind ik geen probleem en slaapt ze weer door. Elke ochtend een sticker laten plakken op papier als beloning voor eigen kamer slapen. Nu hopen dat de negatieve cirkel van eigen kamer slapen verbroken is