6 Reacties
één jaar geleden
Ik heb een afspraak staan voor januari... Hij is dan net 2... De tandarts adviseerde om vanaf die leeftijd hem te laten wennen en controles te doen...
één jaar geleden
Al eigenlijk sinds dag 1 dat ze tanden heeft en wik naar dd tandarts moesten.
Ze gaat nu 2x per jaar met ons mee gewoon spelenderwijs wennen
één jaar geleden
Hij is altijd met ons mee gegaan vanaf geboorte. Omdat papa bang is blijf ik dan in de wacht kamer. En met mij mag hij mee naar binnen. Hij heeft nu 2x mee gekeken bij mij nadat hij een jaar werd. Wij nemen onze tandenborstel mee en poetsen daar onze tanden (we moeten een uur rijden) Afgelopen keer wou hij de tandarts ook laten zien hoe hij zelf zijn tanden poetst. Op het einde mocht hij het spiegeltje vasthouden en in mijn mond kijken. Toen wou hij ook in de stoel dus is meteen meegenomen met de controle met 21 maanden. Met een grotere spiegel kon hij bij zichzelf meekijken. En uiteindelijk had hij een heel gesprek met de tandarts in de stoel. Onze tandarts neemt ondanks dat hij nog niet hoeft hier heel erg de tijd voor bij elk klein kindje dat meekomt en rekend hier tot 2 jaar niets voor. Dan pas zouden ze officieel heen mogen. Bij naar huis gaan kreeg hij een klein kneed balletje mee. En liep hij zo trots als een pauw naar buiten met hele verhalen.