12 Reacties
7 maanden geleden
Helaas is mijn dochtertje ook de laatste week /weken enorm vervelend.... heb ook geprobeerd om de middagdutje te introduceren weer maar het helpt niet! Ze weet niet wat ze wil, nou eigenlijk weet ze het wel maar ze praat nog niet dus is ze enorm veeel aan het jengelen. Ze is te druk:( iets op tv aanzetten om even wat rust te hebben is ook niet fijn want dan lijkt het alsof ze ADHD heeft ze gaat dan voor de tv stampen en haarzelf spannen (dit doet ze wanneer ze het spannend vindt of het heeeel leuk vindt, maar het ziet er niet uit,niet echt normaal ofso). Maar als tv uitgaat doet ze de gekste dingen (spelen met speelgoed doet ze niet en met mij spelen helpt ook niet!) Pffff ik weet niet wat ik moet doen.
Ik weet wel dat haat kiezrn doorkomen. 1 kies is al doorgekomen nu de rest nog. Ze heeft geen eetlust dus alles bijelkaar word ik helemaal niet goed van. Ik ben al een ongerust en een overbezorgde moeder dus dit allemaal maakt me soms enorm gek.
7 maanden geleden
Reactie op Shyla_
Helaas is mijn dochtertje ook de laatste week /weken enorm vervelend.... he ...
Verder deed ze weleens anders voor deze periode maar er komen steeds weer nieuwe dingen bij. Eerst was het huilen om spullen van kinderen die ze buiten ziet. Dus een bal bijvoorbeeld die moet ze dan per se hebben. Terwijl ze zelf bijvoorbeeld ook een bal heeft. 😶 gewoon om gek van te worden.
7 maanden geleden
Volgens mij is dit samen met de puberteit gewoon geen leuke leeftijd. Hier begint het al sochtends met huilen en jengelen om niks
7 maanden geleden
Wij gaan hier heel veel wandelen, ze loopt heel veel zelf. Daar word ze lekker moe van. Advies, heel veel lopen.
7 maanden geleden
Ons zoontje slaat, bijt, schopt of trekt aan mijn haren sinds een paar dagen als ik hem aanspreek of hij iets moet doen wat hij niet wil... 🙄 Pff, ook soms om gek van te worden...
6 maanden geleden
Echt… die van mij maakt mij gek. Ze heeft vandaag voor het slapen gaan zo hard gegild tegen mij en boos gedaan. Ik denk dat de hele straat haar heeft horen schreeuwen. Ik moet zo mijn best doen om kalm te blijven maar echt…. Ik loop op mijn laatste restjes geduld. Ik dreig nu dat ik haar op de gang ga zetten.