8 Reacties

één jaar geleden

Rauwkost, komkommer, tomaat, paprika, wortel. Bakje yoghurt met fruit, rijstwafel met pindakaas, cracker met beleg, fruit.

één jaar geleden

Ik doe vaak of wat tomaten (of andere groente , soms een klein stukje fruit) soepstengel(volkoren) klein koekje of reepje of een zakje van die mais chipjes

één jaar geleden

HI, wij gaan eigenlijk thuis mee met het ritme van de opvang, dus in de middag is het tussendoortje meestal fruit. Soms een cracker, koekje (volkoren biscuitje), rozijntjes.

één jaar geleden

Een liga evergreen geven wij of beetje fruit of yoghurt ligt beetje aan haar bui en dag

één jaar geleden

Hier geef ik haar als tussendoortje cranberries..met water..en gedroogde pruimen..of een koekje met water..of stukjes fruit.. of wat yoghurt..

één jaar geleden

Dreumeskoekje, krentenbolletje, fruit, soms wel eens een bitterkoekje want dat vind hij zooo lekker 😋

één jaar geleden

Yoghurt met fruit, ontbijtkoek, rijstwafels met pindakaas of kruidenroomkaas, crackers, tomaat, komkommer, banaan, maisfingers, bisquitje, mini krentenbol.

één jaar geleden

Hier allerlei zaken. Niet alleen fruit en snoeptomaatjes maar ze is dol op chocolade. Dus zwarte chocolade van Kinder in het weekend kan hier zeker. We willen dat ze gezond en gevarieerd eet, maar een klein koekje in het weekend kan geen kwaad. Ik bak ook graag dus appel of rabarbercake met havervlokken…