9 Reacties
één jaar geleden
Ging zodra ze begonnen met tijgeren. Tot 1 jaar waren ze gratis. Met een tweeling is het een flinke workout om te klimmen en te klauteren maar het is super leuk om ze te zien ontdekken.
En wees onderdeel van hun ontdekken, je leert ze spelen en glijden door mee te doen. Dan kan er niks geks gebeuren
één jaar geleden
Jup met al die grote kids die mijn dochter omver lopen ik klim nog meer extra workout.
Ze kan zichzelf ook niet optrekken ofzo sommige plateaus zijn nog veel te hoog
één jaar geleden
Ik laat mijn zoontje nu overal zelfstandig gaan. We gaan regelmatig en merk dat hij eigenlijk alles zelf doet. Nu laat ik hem dus en kijk ik toe. Zowel in het peutergedeelte als het grote gedeelte. Mocht het druk zijn met grote kinderen vind ik het ook minder fijn en probeer ik hem meer bij het peutergedeelte te laten.
10 maanden geleden
In het peuter gedeelte bij een monkey town spreken wij altijd af waar mama zit. (Wel in het speelgedeelte) en kijk dan een beetje toe wat hij doet, maar hij gaat echt wel veel alleen ondernemen. Natuurlijk is het ook nog wel eens ‘mama ook’ maar vaak gaat hij alleen op onderzoek uit. Hij is 25 maanden.