9 Reacties

één jaar geleden

Ik ben met 22 maanden met voor eerst met gegaan

één jaar geleden

Vanaf haar eerste verjaardag. Eerst nog in hoek t/m 3 jaar en nu wil ze bij de grote kindjes spelen.

één jaar geleden

Ging zodra ze begonnen met tijgeren. Tot 1 jaar waren ze gratis. Met een tweeling is het een flinke workout om te klimmen en te klauteren maar het is super leuk om ze te zien ontdekken. En wees onderdeel van hun ontdekken, je leert ze spelen en glijden door mee te doen. Dan kan er niks geks gebeuren

één jaar geleden

Toevallig vandaag voor het eerst rende hij zelf richting de ballenbak en kon ik een kopje thee drinken. Hij kwam me twee keer halen om kort samen te spelen maar ging al gauw weer zijn eigen gang. Het was heerlijk maar ook onwennig, haha!

één jaar geleden

Wij klimmen ook nog mee hoor! Veel van die toestellen (ook in tuincentra bijvoorbeeld) zijn vanaf 4 jaar dus ik vertrouw dat echt nog niet

één jaar geleden

Jup met al die grote kids die mijn dochter omver lopen ik klim nog meer extra workout. Ze kan zichzelf ook niet optrekken ofzo sommige plateaus zijn nog veel te hoog

één jaar geleden

Ik laat mijn zoontje nu overal zelfstandig gaan. We gaan regelmatig en merk dat hij eigenlijk alles zelf doet. Nu laat ik hem dus en kijk ik toe. Zowel in het peutergedeelte als het grote gedeelte. Mocht het druk zijn met grote kinderen vind ik het ook minder fijn en probeer ik hem meer bij het peutergedeelte te laten.

10 maanden geleden

ik zou haar wel alleen laten maar dat wil ze niet... gelukkig vind ik het klimmen zelf ook erg leuk :p

10 maanden geleden

In het peuter gedeelte bij een monkey town spreken wij altijd af waar mama zit. (Wel in het speelgedeelte) en kijk dan een beetje toe wat hij doet, maar hij gaat echt wel veel alleen ondernemen. Natuurlijk is het ook nog wel eens ‘mama ook’ maar vaak gaat hij alleen op onderzoek uit. Hij is 25 maanden.