Wij zijn opzoek naar fijne regenlaarzen voor onder andere op de opvang. Hebben jullie ervaringen met Bergstein of Enfant? Ik zie veel kinderen ermee lopen, maar ze zijn best prijzig dus ik zou graag jullie ervaringen horen. Ook als jullie ervaringen hebben met andere soorten
Ik heb bij de oudste vaak Bergstein gehad maar ik vind ze kwalitatief niet zo goed. De zool was regelmatig door waardoor hij alsnog natte voeten had.
Heb nu voor de oudste van Fresk. Deze zool is dikker en heeft meer profiel. Tot nu toe tevreden. Leuke printjes ook!
Voor de jongste heb ik nu van de Hema omdat ik het zonde vind om voor een heel korte tijd veel geld uit te geven. Is alleen geen natuurrubber.
Bisgaard! Ook prijzig maar de zool is mooi rond voor een goede afwikkeling tijdens het lopen (veel andere laarzen zijn heel plat). Wij hebben nu thermo regenlaarzen gekocht voor de winter
Ik heb voor de oudste van altijd Enfant thermoboots gehad (vallen heel klein). Vind deze altijd het fijnste! Nu voor de kleinste ook Enfant thermoboots gekocht maar dan de lage variant, die gaan op deze leeftijd makkelijker aan hier!