8 Reacties

één jaar geleden

Ik heb bij de oudste vaak Bergstein gehad maar ik vind ze kwalitatief niet zo goed. De zool was regelmatig door waardoor hij alsnog natte voeten had. Heb nu voor de oudste van Fresk. Deze zool is dikker en heeft meer profiel. Tot nu toe tevreden. Leuke printjes ook! Voor de jongste heb ik nu van de Hema omdat ik het zonde vind om voor een heel korte tijd veel geld uit te geven. Is alleen geen natuurrubber.

één jaar geleden

Ik heb deze gekocht bij Scapino. Ze hebben veel kleurtjes ook

één jaar geleden

Bergstein vinden wij fijn. En kijk eens op Vinted of marktplaats is echt prima!

één jaar geleden

Hier past ze alleen tretorn en die kan je kopen bij bever nu zit daar 20% korting op en sommige zijn in de output dus korting op korting krijg je dan

één jaar geleden

Bergstein hield mijn kleine niet aan. Die vielen constant uit tijdens het spelen. Ze heeft dunne voetjes. Dan is Enfant beter. Die zitten top!

één jaar geleden

ik heb van hema, hij heeft ze heel graag aan

één jaar geleden

Bisgaard! Ook prijzig maar de zool is mooi rond voor een goede afwikkeling tijdens het lopen (veel andere laarzen zijn heel plat). Wij hebben nu thermo regenlaarzen gekocht voor de winter

één jaar geleden

Ik heb voor de oudste van altijd Enfant thermoboots gehad (vallen heel klein). Vind deze altijd het fijnste! Nu voor de kleinste ook Enfant thermoboots gekocht maar dan de lage variant, die gaan op deze leeftijd makkelijker aan hier!