4 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben hem ook en volgens mij is wat je wil inderdaad helaas onmogelijk.
- het scherm oranje vanaf 6.30 kan je instellen (door je ‘wakker-worden-tijd’ op 7.00 te zetten, gaat hij om 6.30 automatisch op oranje)
- om 6.45 groen kan dan dus niet. Althans, ik heb niet ontdekt hoe je de tijd van het oranje licht kunt verkorten helaas
- oranje maken voor hij rood wordt heb ik ook niet ontdekt.
Wij vinden het hierdoor een enorme miskoop.
Doordat het oranje niet korter kan, is het voor onze dochter veeeel te lang. Vaak wordt ze wakker van het oranje worden van het lampje (die gaat dan aan). Met als gevolg dat ze nog 30 minuten moet wachten. Nou, dat gaat niet lukken natuurlijk 😅.
Wij gebruiken hem nu zonder batterij en doen de ogen handmatig open en dicht. Werkt hier veel beter ‘kijk, schaapje slaapt nog, dan moet jij ook slapen’.
Ze heeft allang door dat wij het handmatig doen, maar desondanks werkt het toch 🤣
één jaar geleden
Haha inderdaad zeg. Super jammer want verder is het een heel leuk “schaap” en is ze er wel gek op.
Maar hij komt hier ook niet helemaal tot zijn doen dus….
Dankje voor je reactie
één jaar geleden
bij ons werkte deze wekker pas vanaf 3.5 kaar a 4 jaar. hij is nu bijna 5 en gaat niet naar bed zonder, haha! eerder 'begreep' hij het nog niet goed.
hij is makkelijk in te stellen, ook prima op 6.45, maar ik weet niet hoe ik dit makkelijk uit moet leggen, laten zien is makkelijker maar dat gaat wat moeilijk via deze app. 🤔
één jaar geleden
Ik heb dat ding gelijk terug gestuurd wat een stom ding om in te stellen het idee is heel leuk maar het gebruikersgemak is om te huilen. Als je de referenties leest op wehkamp ben ik niet de enige die dit vind