26 Reacties
één jaar geleden
Sorry maar ik vind niet dat je je aanstelt🙄 toen mijn dochtertje een keertje binnenn enkele seconden zelf de trap was opgegaan kreeg ik gewoon een paniekaanval! 's nachts kon ik er niet van slapen. Ik was toen heel even in de keuken, ze was niet eens alleen in de woonkamer haar neefje en oma waren er. Weet je zulke dingen kunnen gewoon gebeuren maar als moeder ben je altijd gewoon overbezorgd. Ik zou ook niet echt fijn in me vel zitten als ik elke keer aan die gracht moet denken en dat ze dus naar buiten is gaan lopen😪😪😪
één jaar geleden
Als ik in jou schoenen zou staan zou ik het bespreekbaar maken, waarom zou het de goede band verstoren? Voor jou geeft wat er gebeurd is al geen goed gevoel meer dus je brengt haar al met een ander gevoel weg dan je deed. En heel eerlijk, aan 1 been verschonen vind ik nou ook niet zo mooi eigelijk. Ik bedoel de kans dat je dochter er iets aan overhoud zal klein zijn, maar toch. Ze verschoont een klein mensje. Geen beest 🙈. Was jij er bij toen ze dat deed? Want dan denk ik ook dat ze het zelf gewoon niet in de gaten heeft dat het niet zo handig is. En Tsja. Sommige zijn ook niet zo oplettend dan ikzelf bijvoorbeeld 🙈🙈🙈. Maar van je gastouder mag je toch wel verwachten dat je kind niet naar buiten kan zonder toezicht. Buiten de poort dan bedoel ik… nee vind dat niet kunnen
één jaar geleden
Holy shit ik heb het niet eens af gelezen maar als mij dat zou gebeuren zou ik mijn zoontje daar direct weg halen
één jaar geleden
Ik zou het ook zeker bespreekbaar maken. Ieder kind heeft wel eens de neiging om weg te lopen.. dat kan niet zomaar zonder enge risico's. Ik zou vragen of ze de deur op de knip zou willen doen o.i.d. en wat betreft het verschonen aan 1 been, dat is ook een wens. Kleine moeite om het andere been er ook even bij te pakken of gewoon even te draaien, lijkt mij.
één jaar geleden
Sorry maar hoe us het mogelijk dat een kind van 1,5 buiten loopt in haar eentje en dat de gastouder dat blijkbaar niet in de gaten heeft?! Zat ze 3 uur te kakken ofzo? Zou voor mij echt reden zijn om mn kind daar meteen weg te halen, maar als je dat wat rigoureus vindt zeker het gesprek aangaan. Echt te bizar voor woorden
één jaar geleden
Wow..kan echt niet hor 🙈 ik zou hier niet eens over in gesprek gaan maar op zoek gaan naar een andere gastouder of kdv.
één jaar geleden
Ik zou in gesprek gaan en gewoon even checken hoe ze het ervaren heeft. Mij zou het meer gaan om de reactie. Als ze er zelf gigantisch van geschrokken is en het anders gaat aanpakken, vind ik het anders dan als ze de situatie niet serieus inschat 😊 succes met het gesprek!
één jaar geleden
Ik zou daar echt ook geen fijn gevoel bij hebben! Zeker met het idee van de gracht, dat vind ik echt een hele gevaarlijke als er geen goed slot oid op de deur zit..
één jaar geleden
Ik heb vanmorgen het gesprek gehad met de gastouder. Ze was zo kwaad op dat ik het gastouderbureau hierover had gebeld dat zij niet meer verder wil gaan en het contract wil verbreken. Er viel hierover niet meer met haar te praten. Dus ik heb haar een hand gegeven en nu zit ik zonder gastouder 🥴 dit had ik niet verwacht. Mijn intentie was om dit te bespreken, te verbeteren waar dat kon en weer verder te gaan aangezien het voor de rest super ging.... maar dit zag de gastouder dus niet meer zitten.... ik ben er gewoon best verdrietig om op dit moment... mijn dochtertje komt er al bijna een jaar en dan is het zo afgelopen.... iedereen in ieder geval bedankt voor jullie steun en reacties ❤️ geeft mij in ieder geval het gevoel dat het niet fout was van mij hier iets mee te willen doen
één jaar geleden
Reactie op Femia007
Ik heb vanmorgen het gesprek gehad met de gastouder. Ze was zo kwaad op dat ...
Wow, jeetje. Succes met het vinden van een nieuwe plek voor je dochter!
één jaar geleden
Reactie op Femia007
Eerlijk gezegd denk ik dat je dan de allerbeste keuze hebt gemaakt. Iemand die niet tegen feedback kan als het aankomt op JOUW KIND kan je écht niet laten oppassen.. Jij moet je altijd veilig genoeg voelen om iets te melden/bespreken als je ergens een naar gevoel bij hebt. Daarnaast denk ik ook dat het heeeeel erg goed is dat je het bureau hebt gebeld, want dan weten zij ook hoe het er daar aan toe gaat en kunnen ze eventueel maatregelen nemen. Ik snap dat het klote is, maar bij zo iemand wil je je kind niet achterlaten… Het was een ander verhaal geweest als ze had gezegd dat ze het net zo vreselijk vond als jij, en haar oprechte excuses aanbood. Mijn inziens heeft ze je een gunst gedaan door het contract te willen verbreken
één jaar geleden
Reactie op Femia007
Wat een naar mens zeg, als zij zo met feedback omgaat dan is dat geen plek waar je je dochtertje wilt hebben.. maar ik snap heeeel goed jouw verdriet, dat mag er ook zijn.. dikke knuffel!
één jaar geleden
O nee wat is dat rot afgelopen, maar zoals vaker hier gezegd als je als gastouder niet kritisch naar jezelf kan kijken moet je maar niet gaan oppassen op kinderen. Dat is dan niet zo’n passend beroep. Dat ze het niet eens is over jou aanpak is jammer, maar dan nog had ze het professioneel kunnen houden door jou netjes te woord te staan en niet zo boos te worden. Ook naar jullie kindje toe is het een niet zo leuk einde. Als het haar echt aan het hart zou gaan zou ze dit niet zo afhandelen. Rottige situatie maar ik als je het mij vraagt heb je de beste keuze gemaakt!