26 Reacties
één jaar geleden
Jeetje wat heftig dat mensen met z'n houding kinderen onder hun hoede hebben. Heeft ze per direct alle banden verbroken? Ik bedoel, gaat er geen afscheid plaatsvinden met je dochtertje? Ze is daar toch een jaar geweest bij haar. Als dat inderdaad zo is, vind ik dat opzichzelf ook alweer veelzeggend.
één jaar geleden
Ik snap je gevoel en sta volledig achter je aanpak.
Maar heb je een reden dat je niet eerst met haar het gesprek bent aangegaan alleen? Voor mij zou namelijk de deur dan ook wel een beetje dicht zijn als zoals jij zegt er een goede band is maar je wel direct het via de "officiële" weg speelt waardoor het voor je gastouder ook meteen gedocumenteerd bij haar werkgever als je dat zo moet noemen.
één jaar geleden
Reactie op MommOfAlmost3
Ik snap je gevoel en sta volledig achter je aanpak.
Maar heb je een reden ...
Denk dat als je kind op straat loopt omdat de gastouder op de wc zit, het juist heel verstandig is om het via de officiële weg te doen🙈🙈🙈 levensgevaarlijk
één jaar geleden
Denk dat als je kind op straat loopt omdat de gastouder op de wc zit, het j ...
Ja maar ze had ook der mond kunnen houden. Ze is open en eerlijk geweest dus dan zou ik zelf met de gastouder het gesprek aangaan en mochten we er niet uitkomen dan het bureau erbij. Maar ieder op zijn eigen manier😊
één jaar geleden
ik heb eerder geprobeerd het er met de gastouder over te hebben. Ze is qua karakter mega ontspannen en vind heel veel gewoon prima. Ik waardeerde het juist heel erg dat ze het gewoon aan me vertelde. Zij was er zelf niet zo van onder de indruk.
Toen ik het er met haar over wou hebben wuifde ze het een beetje weg (in mijn beleving wat onverschillig) toen wist ik niet wat ik er mee moest doen (het zat mij gewoon niet lekker) en toen heb ik om advies gevraagd bij het gastouderbureau. Zij adviseerde een gesprek met zn 3. Ik heb uiteindelijk een gesprek gehad alsnog met de gastouder alleen (dat is gegaan zoals ik eerder heb beschreven) maar ik had het er later nog met mijn man en met het bureau over.... het moet gewoon kunnen en veilig zijn en voelen om naar het bureau te bellen. Voor zowel de vraagouder als de gastouder. Ze mag er boos om zijn en vragen of ik het bij een volgende keer anders wil doen, maar dat ze zo boos was en gelijk al het contact wil verbreken is best vreemd...
ik zoek nu gewoon naar een nieuwe gastouder. En dan iemand die wel op de veiligheid let en het goed vind om de veiligheid van je kind te bespreken wanneer dat nodig is. ☺️
één jaar geleden
Reactie op MommOfAlmost3
Ja maar ze had ook der mond kunnen houden. Ze is open en eerlijk geweest du ...
Tsja, als haar kind onder een auto was gekomen of was verdronken zou je ook niet denken oh prima ze is open en eerlijk geweest🙈 denk dat TS het heel goed heeft aangepakt. Zo’n gastouderbureau is daar ook voor, zij krijgen betaald om onder andere te helpen bij dit soort dingen.